Vraag

Seks met zus

  • 9 August 2018
  • 27 reacties
  • 12272 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag maar krijgen jullie een stijve als je je zus naakt ziet. En heb je wel een gefantaseerd over seks met je zus?

Alvast bedankt

27 reacties

Hi jongen 15 jaar,

ik zie mijn zus best vaak bloot.
We gaan vaak naar het naaktstrand en liggen thuis ook wel bloot in de tuin te zonnen.

Ik krijg geen stijve van mijn zus. Niet omdat ze niet knap is, want dat is ze wel. Maar mijn twinbroertje en ik vallen op jongens, dus ja.

Btw ik krijg niet gelijk een stijve als ik mijn twinbroertje bloot zie. Ik zie hem elke dag wel bloot, maar het is gwn anders met familie.

Ik kan wel een stijve van een mooie blote jongen, maar niet als het een broer is.
Met andere, leuke, knappe jongens wil ik wel seks en droom en fantaseer daar wel over. Soms gebeurt het ook wel echt, dat ik seks met een andere jongen heb :P

Btw twin en ik zijn 15 en onze zus is 18.

Krijg jij wel een stijve van je zus? Hoe oud is je zus? Fantaseer jij wel over haar?

Btw, ik heb er geen probleem mee als je dat hebt en doet in je fantasie :)

Groetjes,
M&M's
Hey M en Ms
Ja ik raak wel opgewonden als ik mijn zus naakt zie. Ook als ze een hemdje aanheeft zonder bh smorgens en je een stuk van haar borsten kan zien. Ik heb wel eens gefantaseerd over mijn zus ja. Ze is 19. Is dit raar?
Ik zou niet zeggen dat het echt raar is, zolang je het maar bij fantaseren houdt...
Natuurlijk een beetje onhandig dat het gebeurt, maar je kunt er zelf niet zo heel veel aan doen.
Badge
Ik heb dit weleens bij mijn moeder gehad en toen moest ik op kamers.
ze vond me een nare jongen
Reputatie 4
Badge +5

Dit heb ik zelf nog nooit gehad.

Niet dat me zus niet knap is hoor maar ik raak niet snel opgewonden van me zus.

Wel heb ik dit bij mijn moeder en bij andere meiden maar niet bij mijn zus.

 

Badge

Pas geleden nog was warm weer lagen bij ons zwembadje. Mijn weekendouder  zei waarom trekken jullie niet alles uit lekker naakt in de tuin. 😛

Ik 13.5 raakte dus erg opgewonden van Lisa 12 jaar.Zag haar geschoren kut ze heeft wel een streepje haar erboven. We keken elkaar aan ze zag mijn  BBC  die werd stijf en wat voorvocht druppels.

Lekker geil man zei die voorbij lopend 😂

Ik ben 16 en mijn zus is 20. Ik krijg nooit een stijve ofzo als ik haar zie En ik wordt totaal niet geil van haar. Ik zie haar vaak naakt en ik vind het wel erg geil om fotos van haar te maken als ze bijvoorbeeld aan het squatten is of als ze in haar bh of helemaal naakt is. Die fotos bekijk ik soms tijdens het rukken, ik beeld me dan altijd in dat ik haar niet ken. Ook gebruik ik als ik alleen thuis ben weleens haar gedragen slipjes en bhs om te rukken en erin klaar te komen.

ik weet dat het heel raar is maar ik bewaar de fotos niet en ik doe het puur voor het rukken.

Badge

Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag maar krijgen jullie een stijve als je je zus naakt ziet. En heb je wel een gefantaseerd over seks met je zus?

Alvast bedankt

om eerlijk te zijn mijn zus is 15 jaar en  ik  zie haar eigenlijk nooit naakt en ik krijg ook geen stijve van haar ondanks dat ze best knap is maar ik kan het niet laten om altijd even naar haar kont te kijken en haar borst als ze een hemdje aanheeft , ook fantaseer weleens over seks met mijn zus wat ik best raar vindt maar eigenlijk best wel graag wil

Badge

Ik ben 16 en mijn zus is 20. Ik krijg nooit een stijve ofzo als ik haar zie En ik wordt totaal niet geil van haar. Ik zie haar vaak naakt en ik vind het wel erg geil om fotos van haar te maken als ze bijvoorbeeld aan het squatten is of als ze in haar bh of helemaal naakt is. Die fotos bekijk ik soms tijdens het rukken, ik beeld me dan altijd in dat ik haar niet ken. Ook gebruik ik als ik alleen thuis ben weleens haar gedragen slipjes en bhs om te rukken en erin klaar te komen.

ik weet dat het heel raar is maar ik bewaar de fotos niet en ik doe het puur voor het rukken.

mijn zus is ook best geil maar ik zie haar nooit naakt dus ja en btw heeft ze dat niet door 

Badge

Hallo

Ik heb elke week seks met mijn zus

Ze heeft echt een heerlijk strak kutje. Ik heb haar ook wel eens anaal geneukt.

Ze slikt ook altijd me sperma door

Zolang je het bij fantaseer hois zit je goed

Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag maar krijgen jullie een stijve als je je zus naakt ziet. En heb je wel een gefantaseerd over seks met je zus?

Alvast bedankt

Aan deze reacties te zien fantaseren vrij veel broer(tje)s over hun (stief)zus.

Het is gewoon natuurlijk gedrag, puberteit. Kijk, als mijn stiefzus naast mij staat in haar beha of omgedraaid zonder beha of in bikini, dan vind ik dat best geil. Maar verder zal ik NOOIT iets doen want dat kan echt niet en is mega onhandig en ongemakkelijk.
Laat staan als ze naakt is; zeer begrijpelijk dat je dan opgewonden wordt. Ik zou je er niet al te druk om maken. Houd het bij fantaseren/aftrekken op een niet-stiekem-gemaakte foto!

Ik krijg geen stijve als ik me zus naakt zie, wel als ik me ma naakt zie.

Liefs,

Anoniem19228

Badge +1

Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag maar krijgen jullie een stijve als je je zus naakt ziet. En heb je wel een gefantaseerd over seks met je zus?

Alvast bedankt

Ik heb zo elke week 1 keer seks met men 12 jarige zus ik ben 14

Mijn zusje is 12 bijna 13 en ik ben 15. We slapen op 1 kamer en ook wel af en toe in 1 bed omdat we dan kunnen experimenteren met elkaar. We doen dan soort van doktertje spelen. Mijn lul is dan meestal wel stijf als m'n zusje hem aanraakt. Als ik haar aanraak heb ik ook vaak een stijve. 

Reputatie 6
Badge +12

Ik niet

Badge

Haai, ik heb ook meerdere keren sex met mijn zussen gehad en ik vondt het de eerste keer heel erg raar. Vooral het kussen tussen de benen vondt ik niet leuk. De tweede keer had mijn zus een vriendinnetje die kwam spelen, mijn zus zei dat ik mijn broek moest uitdoen en dat haar vriendinnetje bij mij moest kijken. Ik vertel liever niet wat er verder gebeurde. De afgelopen keren was samen met allebij mijn zussen tegelijk. Maar ik weet nu wat ik moet doen en vindt het wel lekker, vooral het klaarkomen is helemaal te gek. 

Reputatie 7
Badge +19

Ehhh nou nee..

Reputatie 6
Badge +12

Haai, ik heb ook meerdere keren sex met mijn zussen gehad en ik vondt het de eerste keer heel erg raar. Vooral het kussen tussen de benen vondt ik niet leuk. De tweede keer had mijn zus een vriendinnetje die kwam spelen, mijn zus zei dat ik mijn broek moest uitdoen en dat haar vriendinnetje bij mij moest kijken. Ik vertel liever niet wat er verder gebeurde. De afgelopen keren was samen met allebij mijn zussen tegelijk. Maar ik weet nu wat ik moet doen en vindt het wel lekker, vooral het klaarkomen is helemaal te gek. 

Dat lijkt me incest.

Badge

Hoi, jongen 14

Ik heb ook een zus en ze is best lekker alleen ze wilt graag veel privacy dus ik heb dat niet.

Badge +1

Haai, ik heb ook meerdere keren sex met mijn zussen gehad en ik vondt het de eerste keer heel erg raar. Vooral het kussen tussen de benen vondt ik niet leuk. De tweede keer had mijn zus een vriendinnetje die kwam spelen, mijn zus zei dat ik mijn broek moest uitdoen en dat haar vriendinnetje bij mij moest kijken. Ik vertel liever niet wat er verder gebeurde. De afgelopen keren was samen met allebij mijn zussen tegelijk. Maar ik weet nu wat ik moet doen en vindt het wel lekker, vooral het klaarkomen is helemaal te gek. 

Hoe oud waren je zussen en die vriendin??

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag maar krijgen jullie een stijve als je je zus naakt ziet. En heb je wel een gefantaseerd over seks met je zus?

Alvast bedankt

 

 

Al eens geneukt met mijn zus ze is 12 ik 14

Badge

Jup klopt ik heb een stief zus van 18 (ik vind haar niet leuk) maar van haar lichaam word ik wel stijf

Reputatie 2
Badge +2

ik kan hier eigenljik niet in mee reageren, heb alleen een broertje en ben niet gay, ik ben wel bang dat als ik een zus zou hebben dat dat het geval zou geweest zijn, dus ik ben blij met geen zus maar een broertje, succes allemaal

Badge

Hallo

Ik heb elke week seks met mijn zus

Ze heeft echt een heerlijk strak kutje. Ik heb haar ook wel eens anaal geneukt.

Ze slikt ook altijd me sperma door

-Reactie verwijderd door De Kindertelefoon ivm forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. - 

 

Reageer