Vraag

Seks met zus

  • 22 February 2018
  • 4 reacties
  • 19265 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee ik ben 14 en heb een zus van.16 ik heb wel eens seks met dr gehad ze heeft me ook wel eens gepijpt en ik dr gevingerd enz en gelikt maar ik het graag weer doen en ja ik weet niet of ze dat wil weet iemand. Een.tip vgm is dit. Narcist

4 reacties

Hi Fapboynl,

hoe oud was je toen je je zus geneukt hebt en toen je gepijpt werd? Met andere woorden hoe lang is het geleden en hoe vaak deden jullie dat dan?
Heb je toen wel een condoom gebruikt, want je wilt niet dat ze zwanger wordt lijkt mij.

Ik ken je zus niet, dus ik weet niet waarom ze het de vorige keer/keren heeft gedaan, misschien wilde ze alleen maar weten hoe een stijve jongenspiemel eruit ziet, voelt en spuit, idk?
Of ze nog een keertje wil, idk.
Lijkt me iig niet zo verstandig om het met je zus te doen, maar wie ben ik om het jullie te verbieden.

Seks hebben met je zus is wel incest.

Incest is o.a.:
• Tussen kinderen onderling. Vaak betreft het broers en zussen (soms ook neven en nichten) die seksueel met elkaar experimenteren. Kinderen in de puberteit kunnen, wanneer de behoefte aan seks zich doet gelden, zich tot een (jonger) broertje of zusje richten, vooral wanneer ze te beschroomd zijn andere leeftijdsgenoten te benaderen. Wanneer het verschil in ontwikkeling of leeftijd groot is, of wanneer er dwang aan te pas komt, geldt dit eveneens als seksueel misbruik. Een significant deel van de misbruikte kinderen is misbruikt door een ander (ouder) kind, in veel gevallen een oudere broer.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Incest

Narcist is iets anders:
Een narcist is eenvoudig gezegd iemand die graag de aandacht heeft.
Bron: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/85234-een-narcist-zijn-wat-betekent-dat.html

Ik zou zeggen, zoek een leuk vriendinnetje of vriendje, net wat je leuk vindt.

PS zet je geboortedatum op je profiel even goed, want daar staat dat je 18 bent en volgens je topic ben je 14

Groetjes,
M&M’s
Hey,

Ik denk dat een beetje experimenteren wel prima is maar, incest(seks met familie) is in Nederland verboden! (Omdat als je dan per ongelijk een kind krijgt de kans heel groot is dat het gehandicapt is zoek maar op als je daar meer info over wilt) Je zegt dat je 14 bent dat is volgens mij over het algemeen een leeftijd waarom de meesten nog maagd zijn, je zou eens kunnen proberen met meisjes van je school maar seks met je zus is echt niet oké!
Ehm...
Dat is af te raden.

"Omdat als je dan per ongelijk een kind krijgt de kans heel groot is dat het gehandicapt is zoek maar op als je daar meer info over wilt"
Meh, het neemt toe.
Inteelt begint pas vanaf latere generaties erg te worden, vandaar de ziektes binnen adelijke families en bvb "rashonden" .
Badge
Je hebt het al gedaan dus geen probleem om het nog een keer te doen als het maar leuk blijft en veilig

Reageer