Vraag

seks met vriend

  • 23 May 2020
  • 8 reacties
  • 1640 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey ik ben Lara ( niet mijn echte naam ) maar ik ben aan het logeren met een vriend van me en ik wil hem heel graag neuken we zijn allebij 16 maar alleen vrienden we hadden net we ll in een slaapzak een gevecht en toen gingen we wel op elkaar liggen en een beetje neuk bewegingen maken hij slaat ook steeds op mijn komt en hij heeft het wel steeds over geslachtsdelen en net ging hij op me liggen en ging voor de grap soort van neuken met kleren aan en kreunen dus hoe moet ik dit aan pakken?


8 reacties

Hey Lara

 

Je zou jouw verlangens met deze vriend kunnen bespreken. Op die manier kan je te weten komen of hij toe is aan wat meer. Moesten jullie er beiden mee instemmen een stapje verder te gaan, zouden jullie voor de nodige bescherming kunnen zorgen, zodat jullie veilig met elkaar om kunnen gaan. 

 

Gr. Kenshin

Je kunt doen durf of de waarheid/truth or dare doen! Dan kan je hem van Alles vragen of laten doen, bouw het wel rustig op

Weet je zeker dat je 16 bent? In je vorige topics was je nog 12...

Reputatie 3
Badge +2

Weet je zeker dat je 16 bent? In je vorige topics was je nog 12...

Ik ben het met hem eens . 

Reputatie 1
Badge +2

Weet je zeker dat je 16 bent? In je vorige topics was je nog 12...

Sry er is iemand ( die ik ken ) in mijn acc gekomen weet je hoe ik dit moet verwijderen???

Reputatie 1
Badge +2

Hey ik ben Lara ( niet mijn echte naam ) maar ik ben aan het logeren met een vriend van me en ik wil hem heel graag neuken we zijn allebij 16 maar alleen vrienden we hadden net we ll in een slaapzak een gevecht en toen gingen we wel op elkaar liggen en een beetje neuk bewegingen maken hij slaat ook steeds op mijn komt en hij heeft het wel steeds over geslachtsdelen en net ging hij op me liggen en ging voor de grap soort van neuken met kleren aan en kreunen dus hoe moet ik dit aan pakken?

Sry  er is iemand in mijn acc gekomen en vond het grappig om dit te doen ( ik ken die gene ) weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? 

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik ben Lara ( niet mijn echte naam ) maar ik ben aan het logeren met een vriend van me en ik wil hem heel graag neuken we zijn allebij 16 maar alleen vrienden we hadden net we ll in een slaapzak een gevecht en toen gingen we wel op elkaar liggen en een beetje neuk bewegingen maken hij slaat ook steeds op mijn komt en hij heeft het wel steeds over geslachtsdelen en net ging hij op me liggen en ging voor de grap soort van neuken met kleren aan en kreunen dus hoe moet ik dit aan pakken?

Sry  er is iemand in mijn acc gekomen en vond het grappig om dit te doen ( ik ken die gene ) weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? 

Je kunt via de forumregels ergens daarzo is een topic waar je kunt vragen een topic te verwijderen volgens mij....

Ik zou er zeker voor gaan hij vind jou duidelijk ook leuk in die weg en je kan dit proberen voor elkaar te krijgen door je hand aan de binnen kant van. Zijn been te leggen en een beetje te vrijven en vervolgens iets meer naar zijn penis te gaan en vervolgens zou hij wel een harde krijgen en kan je gewoon gaan zoenen enzo
succes x

Reageer