seks met vriend

  • 22 December 2019
  • 12 reacties
  • 1156 Bekeken

Badge

hallo, 

ik ben 13 jaar oud,  en ik heb sinds een maand een vriend van 19. Ik heb hem al wel gepijpt enzo alleen nu wil hij dus ook seks, en ik wil dat ook wel , alleen hij is wel 19. Is dit wel verstandig? 

graag reactie geven, xxx 


12 reacties

Hey,

Het bloed kan bloeden en pijn doen de eerste keer. Geef duidelijk je grenzen aan en laat niemand iets doen wat jij niet prettig vind. Als het erger wordt en de pijn gaat niet weg. Ga dan naar een arts of vraag aan je ouders om advies 

Liefs, Serpent 

Reputatie 2
Badge +3

Aangezien jij 13 bent en je vriend 19 is het een strafbaar feit dus officieel zou dit niet mogen en zou jou vriend max 12 jaar cel straf voor kunnen krijgen het lijkt mij niet verstandig maar ik houd jou niet tegen 

Badge

12 jaar celstraf?????

Reputatie 2
Badge +3

Als jou vriend jou zou verkrachten wel ja met misschien extra jaren aangezien jij minderjarig bent

Badge

dat is waar, ik denk dat ik die gozer maar snel ga dumpen,

Reputatie 2
Badge +3

Hier staat eventueel al het informatie over verkrachting deze bron heb ik van het internet https://www.zedenadvocaat.nl/straffen-voor-verkrachting/

Hallo britt :)

Als je het zelf wilt is het geen verkrachting, hij moet echter wel jou grenzen respecteren maar er is wel een significant leeftijdsverschil dus hij kan daarmee problemen krijgen als mensen komen te weten dat jij wat hebt met een 19-jarige.

-Dr8gon99

Niet verstandig jij bent minderjarig hij niet

Ik lees in je post wat twijfel. 

Het kan zijn dat je er aan toe bent. 

Hij is er zeker aan toe, vandaar dat hij dit vraagt. Maar als je het doet omdat je denkt dat het erbij hoort, omdat ‘iedereen’  het doet (totaal niet waar) of omdat je hem kwijtraakt als je niet ‘toegeeft’ - dan zijn dat niet de goede redenen.

 

Bedenk goed: Dit is geen nu-of-nooit aanbieding.  Er komt nog een miljard keer sex voorbij in je leven, het is echt niet alsof je het mist als je wacht tot het goed voelt.

Hoi Britt

 

Ga gewoon bij die gast weg want hij is volgens de wet  strafbaar om dat hij met een 13 jarige een relatie en seks heeft . Je kunt beter een relatie hebben met iemand van je eigen leeftijd.

Reputatie 1
Badge +1

Om seks te willen hebben en toch de straf te vermeiden zal je vriend aan je ouders moeten vragen of het mag. Als jullie toestemming hebben, mag het. Anders is het dus strafbaar. 

Wat heb je gedaan britt? 

Reageer