Vraag

Seks met Stiefzus

  • 1 March 2022
  • 3 reacties
  • 3926 Bekeken

Badge

Ik had dus seks met mijn stiefzus.
Wij zijn allebei 15
Het was wel een dag dat ik nooit zal vergeten omdat ik al maanden verliefd op mijn stiefzus ben omdat ze zo mooi was en een perfect lichaam had met grote billuh ofc:)
Het begon dus zo. Ik ging dus douchen en uit het niets kwam mijn stiefzus naakt binnen en ging ze mij zoenen en hadden we seks. Ik was wel bang omdat onze nog ouders thuis waren. 2 minuten later stopten we voordat onze ouders het zouden door hebben. Wij slapen in dezelfde kamer en wij hadden toen de leukste avond van onze leven gehad;) Inmiddels gebeurd dit bijna elke dag en onze ouders weten nog steeds niks. Maar het klinkt nog steeds raar als ik zeg dat ik ontmaagd ben door mijn stiefzus. Is het legaal of normaal dat dit gebeurd omdat dit zullen we zeker vaker doen hihi:D


3 reacties

Reputatie 2
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Ma iedereen overkomt da hier en ik NIE

Badge

ben jaloers man hahaha had ik dat maar. ja als jullie t beiden super leuk vinden waarom ook niet kijk ik snap het voelt misschien beetje raar omdat het niet echt familie is maar ook weer beetje wel. als het je zus was geweest was het ander verhaal geweest haha. dat je ouders er niet van weten zou ik alleen maar zo houden kan voor veel ellende zorgen denk ik 

groetjess

Badge

Droomleven, geniet ervan zolang je kan. wel beetje down bad.

Reageer