Seks met stiefzus

  • 18 November 2018
  • 7 reacties
  • 10297 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,
Ik ben zelf 15 en heb laatst seks gehad met mijn (ook) 15 jarige stiefzus terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wilde.

We fietsten samen naar het huis van mijn stiefvader toe die (omdat hij samen met mijn moeder uit eten was) niet thuis was. We zijn beide enigskind, dus toen we thuis kwamen was er niemand. Ik ging op de bank wat tv zitten kijken en mijn stiefzus ging douchen. Ongeveer 25 minuten later zat ik midden in een film toen ik hoorde dat ze de trap af kwam lopen. Ik keek even achter me en zag dat ze in een string en bh op me af kwam lopen met een geile blik in haar ogen. Ik bleef even naar haar (eigenlijk best wel grote) borsten staren, toen zij ze opeens tegen mij: "Daar wil jij wel wil aan zitten hè?" Ze liep een paar rondjes om de bank terwijl ik half geil, half gespannen naar haar kont zat te kijken.  - Deze tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. - Na een uur lang waren we allebei super moe. We lachte naar elkaar en pratte nog wat met elkaar, en toen gingen we maar slapen.

Ik weet dat het allemaal super ongeloofwaardig klinkt en ik dit nooit had moeten doen, maar ik kon het gewoon niet laten.

Nu (ongeveer 2 weken later) fluisterde ze tijdens het maken van het ontbijt in me oor:  - Deze tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum -  Eigenlijk wil ik dit helemaal niet meer omdat het toch een soort familie van je is. Wat moet ik doen! 😥


7 reacties

Ik zou nog een keer voor jezelf bedenken: wil ik dit ja of nee? zo nee zeg het rustig tegen haar, ik hoop dat ze je begrijpt en ze er respect voor heeft.
succes!!
xx
Hoi

Aan wat er in het verleden gebeurd is, kan je niets meer veranderen. Waar je wel controle over hebt, zijn de keuzes die je in de toekomst maakt.

Aangezien je zelf aangeeft eigenlijk geen seks met je stiefzus te willen, lijkt het me aangewezen dit niet meer te doen. Je kan haar (in het geval dat zij jouw keuze niet begrijpt) uitleggen dat je het een beetje eigenaardig vindt om seks te hebben met een familielid. Ze moet jouw keuze respecteren.

Groetjes
Kenshin
Badge +2

@Exuereon ,

Je zegt dat je het niet wilde.

Waarom liet je het dan toe?

Je moet gewoon nee zeggen want je hebt seks gehad tegen je wil!

Liefs,

Anoniempje5006

Dat klinkt als een wilde avond die jullie hebben beleefd. Alhoewel veel anderen met stiefzussen dit waarschijnlijk zelf wel zouden willen, wilde jij dit niet en dat is heel begrijpelijk. Maak haar dit duidelijk. Ze zal het misschien niet leuk vinden maar seks tegen je zin is geen optie. Hoe is het nu? 
 

P.S. @Anoniempje5006 zo makkelijk is het niet op dat moment, de adrenaline en geilheid stroomt door je lichaam dus zeer begrijpelijk dat je je dan niet verzet.

Badge

Dit is niet oke stop hier gelijk mee

dit is niet oké nee. Probeer dit te ontwijken, voordat je later spijt krijgt. 

Badge

Paas dr door aan mij

Reageer