Seks met stiefvader - wil gewoon met iemand praten!!!

  • 3 January 2015
  • 20 reacties
  • 33059 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb echt een serieus probleem ik weet er geen raad meer mee,

ik heb altijd al een goede band gehad met mijn stiefvader, hij trok ong 3-4 jaar geleden bij ons in 
 toen was ik pas 12, dus ons band is nu al veel geëvolueerd zeg maar
Sinds een tijdje terug begon hij lichtjes met mij te flirten, heel ontschuldig:
een keer een zacht streeltje over mijn been, een compliment,... 
Ik gaf hem dan voor het eerst een nachtkus (op de mond) daar verschoot ik best van
het was heel vriendschappelijk enzo maar stiekem vond ik het wel fijn 
maar ongeveer een maand geleden begonnen we te kussen: ik vond het echt helemaal geweldig natuurlijk maar voelde me schuldig tegenover mijn moeder
ik vroeg om te stoppen maar daar bleef het niet lang bij
Vóór kerstdag zijn we dan heel ver gegaan, we hadden seks! (Heel kort)
Dat kon natuurlijk niet meer gebeuren dus was er een pauze: geen aanrakingen meer, niets!

ik was toen met mijn vader's familie naar de zee, maar ik mistte hem zo
hij belde elke dag (het viel best op) 
op het einde van de vakantie kwam hij mij dan halen
we kusten in de auto
maar gisteren hadden we weer seks, maar nu wel langer


ik weet me geen raad meer, na de eerste keer dacht ik fijn maar daar blijft het bij
nu deden we het weer, en ik verlang naar meer
ik denk steeds aan hem, ik heb niet echt gevoelens ofzo voor hem maar ik word soms zeer jaloers op mijn moeder
ik weet dat het fout is en dat mijn moeder me levenslang zou haten, maar ik weet niet wat te doen
ik word er ook erg verdrietig van (door mijn jaloezie,..) 
vandaag zou mijn moeder ergens anders overnachten
ik keek er heel erg naar uit, met fantasieën over onze avond samen en dat er weer wat zou gebeuren
maar ze zei plots dat ze niet ging

mijn hele avond is verpest en voel me kei depressief 
ik heb al 3 anti depressiva's genomen 


ik voel mij verlsaafd:, aan hem.
verslaafd aan seks
maar ook depressief en slecht en verdrietig
en als het uitkomt is mijn leven verpest
maar ik kan mezelf niet inhouden...

20 reacties

ewa dees, is dit serieus?
Hey Halloween, 

Zelf ben ik pas 14 dus over seks en zo weet ik nog niet heel veel...:p
Toen ik je vraag las (2 minuten geleden), vroeg ik me meteen af hoe oud jouw stiefvader is. 
En hoe is het met verder? Is het leuk op school, heb je veel (of genoeg) vrienden, doe je een sport, wat zijn je hobby's, dat soort dingen.
Ik denk namelijk dat er twee mogelijkheden zijn: 
1. Je bent serieus verliefd op je stiefvader, Dat kan, misschien is hij best wel knap en lijkt hij niet eens zo oud.. 
2. Door de puberteit en alles, verlang je naar seks (?). Ik kan me voorstellen dat als je geen vriend(je) hebt, je op gegeven moment met andere ogen naar je stiefvader gaat kijken. 

Wat de depressiviteit betreft: het lijkt erop dat je verliefd bent op je stiefvader, en als je verliefd bent wil je samen zijn met die persoon, en als dat onverwacht niet doorgaat wordt je heel erg teleurgestelt. 

Wat ik me als laatste nog afvraag (laten we hier geen ondervraging van maken -_-): Heb je een goede band met je moeder en weet zij hier van? Heeft ze iets in de gaten, of heeft ze helemaal niks door? Ik kan me voorstellen dat als je stiefvader liever seks heeft met jou dan met jou moeder, zij dat ook merkt. 

Mijn tips zouden zijn: 
1. Praat er over met je stiefvader, jullie hebben toch een soort 'relatie'? Hij kan je moeilijk verraden, hij is immers zelf de meerderjarige...
2. Heb je een allerallerallerbeste vriendin (of vriend) met wie dit soort dingen kunt delen, ga daar dan heen! Het is belangrijk dat je niet alles opkropt. 
3. Slik niet te veel pillen, dat is niet gezond. 
4. Misschien is deze tip een beetje erg achterhaalt, maar: je bent nog maar 16 (toch?), je hebt een toekomst voor je, dus bint je niet te veel aan hem.

Als ik je gekwest of beledigd heb met iets in dseze reactie (ik schijn namelijk veel mensen te beledigen), spijt het me verschrikkelijk. Nogmaals, dit zijn de woorden van een 14-jarige, 
Livelovelaugh
Hoe oud ben je?
ik ben 16, over 5 maand (in mei) 17
ewa dees, is dit serieus?

ja het is 100% serieus
ik had al problemen maar alles word gewoon nog erger nu
hey hey LiveLoveLaugh, heel erg bedankt voor het lange antwoord
ik heb nu heel veel behoefte om gewoon met iemand te praten, voel me rot
ik ben zelf 16 en word 17, mijn stiefvader is helemaal niet zó oud: hij's 29
want mijn moeder is ook best jong ze is 38 maar hij is jonger dan haar
dus dat valt al gelijk niet mee!
ik praat sowiso al meer met mijn stiefvader dan met mijn moeder maar dat gaat moeilijk, en zeker over ons
want er zijn steeds mensen in huis: is het. Niet mijn moeder dan zijn het zijn ouders
( we delen een huis met de ouders van mijn stiefvader)

Ik ga al van septemper niet meer naar school: ben verhuisd, vind het met niemand, voel me depressief en heb een fobie
als ik naar school ging was alles nog erger
Toen was het uitgekomen dat ik mij totaal niet goed voel en ben dus thuis

de planning zegt dat ik na de vakantie weer naar school moet: maandag dus
ik heb anti depressieva gekregen en voelde mij al een stuk beter
maar sinds we seks hebben gehad wil ik alleen hem maar dat gaat niet 
ik maak er iedereen verdrietig mee natuurlijk. Maar zeker mezelf
het zijn echt omgekeerde emoties

ik heb wel een beste vriendin van mijn oude school, maar heb haar al 2 jaar niet meer gezien
(o.a door mijn problemen, en zijnheeft er ook een pak,..) dus eigenlijk kan ik bij jiemand terecht
alleen online, en dat doe ik dan soms.
Op mijn school nu vertrouw ik ook niemand dusja.. En veel vrienden heb ik er niet


ik denk dat ik verliefd op hem word, maar ik ben in de war: want zoals ik zei: gevoelens zijn er niet echt
maar toch word ik hartstikke jaloers
ik snap er niets meer van
mijn stiefvader is niet mijn type, maar hij is wel zeer knap
maarja

mijn moeder had het niet echt door, maar vandaag was mijn teleirstelling zo groot dat ik het niet kon wegsteken
de kans zit er in dat ze het misschien wel door begint te hebben
 
Mijn excuus ik, begreep uit je bericht dat je 12 jaar was, vandaar dat ik deze praktijken wat uitbundig vond. Echter kan ik jou verhaal best snappen met de informatie in het achterhoofd houdend dat je al 16 bent. 
Ik snap dat je in de war bent maar ik denk toch dat je gevoelens hebt voor je stiefvader aangezien je jezelf in een moeilijke situatie brengt nu en niet zomaar jaloers zou worden op je moeder. 
Ik denk het belangrijk is voor jezelf om te bedenken wat het beste voor jezelf is. En als je de feiten op een rij zet dat is een relatie met de man in kwestie niet het beste voor jou, aangezien je al weet dat de beste man onbetrouwbaar is en dat hij is vreemdgegaan bij je moeder (met jou). En daarbij zou ook de relatie met je moeder eraan kapot gaan en die is uiteindelijk toch belangrijker. 

Het beste voor jou is om niet toe te geven aan je gevoelens, en ergens anders liefde proberen te zoeken want die vind je vanzelf wel weer.
Denk eraan wat het beste is voor jezelf en alles komt goed.

Groetjes
Het spijt mij dat het zolang duurde voor een antwoord
ik kon nl niet reageren, dus stuur ik zelf maar een bericht!
hopelijk zien jullie dit nog.

Ik dacht eerst dat je me niet serieus nam, dus vond het wel wat erg
maar aangezien je het niet wist is het helemaal geen probleem

alles word nu duidelijk: ik ben echt verliefd op hem... Of dan toch zeker: aan het worden
we hebben vandaag vlugtig gepraat ( aangezien iedereen steeds thuis is)
hij zei dat hij het ook zeer moeilijk vond, op het einde zei hij dat hij me graag zag
het maakt het er niet gemakkelijker op dat zijn ogen de waarheid zeiden: ze leken ze gekwetst, ze schenen van verdriet
hij kan het goed verbergen aan de buitenwereld dat er niets aan de hand is, maar zo heeft nog nooit iemand naar mij gekeken

 er is echter opnieuw meerdere belangrijke punten:
We zijn betrapt door zijn vader, die leeft ook bij ons in huis (zoals ik misschien al vermeld heb)
niet tijdens de seks (nog een geluk!) maar hij heeft ons zien kussen
het was niet heterdaad, maar hij zat alles gewoon af te kijken (hij luistert nogal graag af... ) en heeft dit gezegt tegen mijn stiefvader, die een uitbrander kreeg.

Het probleem is: zijn vader heeft een geheime relatie met mijn oma (dus ook stiekem, ze hebben ook seks..) ik ben bang omdat hij een redelijk goede band met haar heeft, hij dit gaat doorvertellen aan mijn oma
zei verteld écht alles door.... Ik ben bang dat mijn moeder het te weten komt
op zich zou dit niet slim zijn aangezien ik van hun relatie afweet, maar er is al meedere keren ruzie in het gezin geweest over dat
waarbij die vent blijft ontkennen dat ze niets hebben! Dus als hij de moed heeft, is mijn leven nog meer voorbij

ik voel mijn leven stapje per stapje beteren, maar de andere helft kruipt langzaam in de afgrond
alsof er twee helften van mij zijn
een ying en yang zegmaar
want zo voelt het nu wel


Ik heb alles eens goed op een rijtje gezet:

- ik was daarvoor ookal jaloers op mijn moeder
-de band met haar word steeds slechter, juist omdat ik me aan haar erger, haar gedrag valt ook niet mee tegenover mij
-ik zie hem graag, dat is nu wel zeker
-hij ziet mij waarschijnlijk ook graag, het was niet puur om de seks
-sinds ik seks heb gehad denk ik steeds aan seks? Ik heb de hele tijd zin
- ik wil gewoon bij hem zijn maar dat gaat niet
- we zijn betrapt, nu kunnen we nog minder bij elkaar zijn
- het is een onmogenlijke relatie van liefde en lust met watervallen van verdriet

Het ergste is nog dat ik ontmaagd ben door hem, maar hij lijkt het helemaal niet door te hebben



woensdag praten we opnieuw
ik weet niet of ik blij moet zijn of verdrietig
Ik hoop dat er nog iemand reageert,
ik kan het gebruiken :)
alvast bedankt voor de reacties
Je moet er mee stoppen.
Omdat je zegt dat je geen gevoelens voor hem hebt.
Ook kan hier de band met je moeder heel erg onder lijden.

Stel het gaat echt niet om ermee te stoppen, zou ik er met je moeder over praten.


Maarja, voor mij is het makkelijk zeggen ...

succes ermee
hoi,
pfoe....lastige situatie..
maar als ik jou was zou ik even stil staan bij de vraag;Wat voor invloed heeft het op anderen? dus bijv. op de relatie met je moeder,die met je stief opa,je oma, je vader(ik weet niet of je broers of zussen hebt).Maar als je denkt/weet dat het dat kapot maakt, zou ik stoppen. hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen (; en veel succes
Heey ik ben Jeroen 14.

Ik snap je volkomen!

Ik ben een nieuwetijdskind. Dit betekend dat ik je gevoelens kan zien. waardoor ik je heel goed bebrijp :)
Ik wil je graag helpen! je kunt alles bij me kweit.
Ik denk dat je hulp moeten zoeken met een proffesional.
EN misschien moet je erover nadenken het aan je moeder te vertellen want haar man gaat wel vreemd..
En ze zal niet boos zijn want jij bent gewoon gemanipuleerd door hem!
En als zij hem dumpt kunnen jij en je stievader misschien wel iets krijgen.. Natuurlijk moet je het wel een tijdje laten rusten maar het wel een mogelijkheid.
Je kunt ook zorgen dat je moeder jullie betrapt als jullie seks hebben / hij over je klitje streelt / jij hem pijpt e.d. dan moet hij wel luisteren en er wat aan doen.
nou sowieso wil ik je heel veel succes wensne met je gesprek 🙂 xx mij
@Halloween als je wil praten? ik ben een jongen ik weet niet of je dat erg vind maar als je gewoon  erover wil praten en even alles kwijt kunnen.
hey. kan het niet zo zijn dat je beetje eenzaam bent?
pas je ook op denk nie dat je je jou moeder kwijt wil en het is oneerlijk tegen over haar. 
Lieve Halloween,

Ik zit in bijna dezelfde situatie als jou. ook ik heb een stiekeme relatie met mijn stiefvader.. Ik snap hoe het is om er met niemand over te kunnen praten, terwijl je het enerzijds zoo graag vertellen wilt terwijl je ander zijds heel goed weet dat áls je erover praat de gevolgen heel groot zullen zijn. daarnaast vind iedereen je "gek" of "gestoord". of ze worden boos op hem of....... je weet wel waar ik het over heb.

- Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm overtreding forumregels-

stop hier zo snel mogelijk mee!

Ik denk dat je probleem al opgelost is 

Waarom reageer je op zichzelf 

 

Reputatie 7
Badge +19

Dat is niet waar het zijn verschillende mensen alleen ze zijn allemaal anonymous geworden omdat de computer het niet allemaal kan onthouden en dan worden alle anonymousen  topic opener omdat de topic opener ook anonymous is

Reageer