Vraag

Seks met ouderen voor geld

  • 30 June 2020
  • 7 reacties
  • 2286 Bekeken

Badge

Dag mensen!

Ik ben bas en ik ben 14 jaar, 

Ik zou graag seks hebben met oudere mensen en ze zijn bereid om me te betalen…

Ze zouden alles met me willen doen voor een uurtje... 

 

Is dit ok?

 

Alvast bedankt! 


7 reacties

Heyy

Aangezien je minderjarig bent is dit tegen de wet. Het is pedofilie, aangezien zij ouder zijn. En als je ervoor betaald wordt is het prostitutie, wat vgm ook niet mag aangezien je minderjarig bent.

Doe dit dus niet, het is niet echt verstandig

Is het met mannen of met vrouwen? 

Reputatie 1
Badge

heeeyy

zoals Kaas123 al zie valt dit onder pedofilie (voor de ouderen) en prostitutie, prostitutie mag ook niet omdat je minderjarig bent. Dus dit is niet zón heel goed idee :grimacing:

 

xxx

 

Hoi

 

Zoals Kaas123 en anoniempjuhh123 zeiden, zou het illegaal zijn om seks te hebben met meerderjarigen, zeker voor geld. Je begint er dus best niet aan. 

 

Ook als we de wet aan de kant zouden schuiven, is het verkeerd om als minderjarige voor geld seks te hebben met een meerderjarige. Ten eerste zouden deze meerderjarigen zich horen schamen dat ze jou dit voorstel hebben gedaan, en ten tweede hoor jij, zeker op jouw jonge leeftijd, je lichaam nooit op die manier te geven voor geld. 

 

Er zijn veel fijnere en gezondere manieren om geld te verdienen. Manieren waar je geen spijt van krijgt. Zoek bijvoorbeeld eens uit welke baantjes je op jouw leeftijd kan krijgen. 

 

Gr. Kenshin

Niet zo’n goed idee. Je voelt je hier later niet fijn over en dan kun je het niet meer terugdraaien.

Ook loop je een groter risico op ziektes. Oudere mensen hebben veel meer sex gehad en kunnen dus iets meedragen , en ze kunnen jou makkelijker overhalen om het onveilig te doen. Omdat ze je betalen en daarna nooit meer zien kan het ze misschien ook geen klap schelen.

Nee, ik zou het niet doen.

Hi Anoniem1221,

... ik ben 14 jaar, 

Ik zou graag seks hebben met oudere mensen en ze zijn bereid om me te betalen…

Ze zouden alles met me willen doen voor een uurtje... 

 

Ik weet dat er oudere mensen zijn die dat willen doen, want ik heb het zelf mee gemaakt.

Mijn oren klapperden er van. Wtf, hoe durven ze er over te beginnen. Mijn twin en ik waren 14 en later ook wel 15 en 16 of 17 toen we van die voorstellen kregen. Meeste keren gebeurde dat in de zomer als we alleen in zwembroek liepen of 's avonds op de boulevard in korte broek met een loshangend  overhemdje aan het skaten waren of rondliepen. 

Kennelijk worden sommige mannen daar geil van en doen ze dan van die voorstellen. Ook dachten ze dan dat ze alvast even aan ons buikje of benen of erger mochten voelen. Das echt sick. Ze wilden ons meelokken naar hun hotel kamer of auto. Wtf.

Heel misschien zijn ze de eerste keer aardig, maar ook dan zou ik het nooit doen. Wij hebben teveel inside stories gehoord. Het is echt sick wat ze met jonge jongens doen.

 

Ook al zou je (denken dat je) het zelf zou willen doen. Doe het niet. Doe het zeker niet op die manier.

Ik weet van andere jongens die dat gedaan hebben dat niet alles zo leuk en gezellig gaat als dat ze in het begin zeggen. Dan zeggen ze 'we doen alleen wat jij wilt’, ja duh, op een gegeven moment denken ze alleen met hun piemel er laten ze je alle kanten van de kamer zien. Dat is niet wat je wilt, lijkt mij.

 

Zelf hebben twin en ik ook een verleden van seksueel misbruik, waarbij we samen en tegelijkertijd, zo ongeveer alles wat je kunt bedenken moesten doen met elkaar en een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. Dat heeft ruim een jaar geduurd en achteraf bleek dat andere jongens die er regelmatig bij waren voor ons betaald hadden. We wisten dat niet en hebben ook nooit iets van dat geld of die spullen gezien. Dat maakte ons misbruik nog erger dan het al was. Zeker toen we ook nog eens hoorden om welke bedragen het ging. Toen voelden we ons echt heel goedkoop. Eén euro voor aftrekken, 2 euro voor pijpen en 5 euro als ze ons 'mochten’ neuken van onze misbruikers. Alles natuurlijk zonder onze toestemming, maar we waren in hun 'macht’. Ik hoor mensen dan wel eens zeggen 'dan kap je er toch mee'. Ja, was het allemaal maar zo simpel. 

 

Zoek een leuke vriend of vriendin en bouw eerst een vriendschappelijke relatie op. Dan weet je al een beetje wat je aan elkaar hebt en als het dan tot seks zou komen (wat ik nog steeds met meerderjarigen af zou raden) dan is dat een iets minder slechte optie dan je lichaam verkopen voor een paar euro.

 

Ok, misschien krijg je wel 50 of 100 euro, maar uiteindelijk is dat het niet waard. Iig daar zijn twin en ik heilig van overtuigd.

 

Het lijkt een soort van ‘easy money’, maar nu overzie je de werkelijke gevolgen nog niet. De praktijk van de seksindustrie (want dat is het) is keihard en meedogenloos. Vaak worden afspraken niet nagekomen.  Betalen ze  minder , omdat ze zeggen dat je niet goed genoeg je best hebt gedaan of zijn er ineens nog anderen bij. Soms wordt je na de seks, zonder betaling,  gewoon uit de auto getrapt en sta je ineens in the middle of nowhere en moet je maar weer zien hoe je thuis komt. Hopelijk heb je dan nog wel je kleren en kostbaarheden, zoals je telefoon en pasjes enzo. Vaak zijn ze niet bang voor aangifte, want ze hebben vaak ook al foto's en filmpjes van je gemaakt, waarmee ze je kunnen chanteren. Ook zijn ze vaak niet wie ze zeggen dat ze zijn. Hun namen en echte telefoonnummers en adressen weet je vaak niet, dus hoe ga je ze terug vinden en hoe ga je bewijzen wat er gebeurd is.

 

Als je dan toch geld wil verdienen met je lichaam ga jezelf dan voor de cam aftrekken als je meerderjarig bent en nog steeds heel gewild bij oudere mannen en bepaald lekker zelf wat je wel of niet voor de cam doet. Heb je geen zin dan doe je het niet en anders wel. Voordeel voor de cam is iig dat niemand echt aan je kan zitten. Bedenk wel dat ze screenshots of recordings kunnen maken en dat kan (later)  ook weer tegen je gebruikt worden. Er zijn al van die sites en daar kun per handeling die je verricht vooraf geld of tokens voor vragen.

 

Uit eigen ervaring weten twin en ik dat er niks gaat boven liefdevolle seks met wederzijdse instemming.

 

Ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt of toch iig er nog eens hééél goed over gaat nadenken.

 

Een ander baantje zoeken, zoals anderen hier al hebben gezegd lijkt me verstandiger.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 7
Badge +19

Nee dit is niet OK.

Wilhelmavemela.

Reageer