Seks met of zonder condoom?

• 17 October 2015
  • 6 reacties
  • 328 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste vriendjes en vriendinnetjes,
stel je heb een relatie, slikt ook de pil en hebt seks met je vriend. Wat vinden jullie hiervan, met of zonder condoom?

6 reacties

Met, alleen een condoom beschermt tegen soa´s. 
Maar je moet het zelf weten.
Altijd met condoom, ik heb een tijdje de pil geprobeerd omdat mijn vriendje van toen wat "probleempjes" had met bepaalde dingen aan het werken te krijgen. En simpelgezegd ik vond het harstikke vervelend. Ik kreeg vreselijke buikpijn problemen van de pil, ik kon er echt niet tegen. Condoom werkt tegen soa's en niet elk meisje voelt zich helemaal lekker bij het gebruik van de pil......Ik raad condoom aan
Condoom! De pil beschermt niet tegen soa's.
Condoom beschermt wel tegen soa's, maar zo nodig is dat niet als je pil slikt. De kans is echt niet bepaald weer groot dat je vriend, vriendin een soa hebt. Laat het gewoon even testen bij de dokter en als je dan geen soa's hebt gewoon lekker zonder. Alleen met de pil kunne soms probleempjes zijn voor vrouwen alleen is dat percentrage heel klijn, wat sowieso vaker voorkomt bij de afterpil...
Ik gebruik geen condoom, omdat ik het vervelend vind voelen en liever natuurlijk doe. Heb niet echt kans op een soa, want heb alleen seks met mijn vriend.
Altijd met condoom, ik heb een tijdje de pil geprobeerd omdat mijn vriendje van toen wat "probleempjes" had met bepaalde dingen aan het werken te krijgen. En simpelgezegd ik vond het harstikke vervelend. Ik kreeg vreselijke buikpijn problemen van de pil, ik kon er echt niet tegen. Condoom werkt tegen soa's en niet elk meisje voelt zich helemaal lekker bij het gebruik van de pil......Ik raad condoom aan

Dan had je niet de juiste pil. Dat is alsof je 1 soort chips eet, die niet lekker vind en vervolgens maar zegt dat alle chips vies is. Als de pil je misselijk maakt, ga je naar de huisarts en zorgt hij evoor dat je een ander soort krijgt die je geen bijverschijnselen geeft..

Reageer