Vraag

Seks met nichtje

  • 26 November 2021
  • 20 reacties
  • 3868 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Best wel regelmatig zie ik hier een topic voorbij komen over seks of gevoelens voor een nicht.

Ik wil graag wat experimenteren met mijn nicht, maar ik weet niet hoe. We praten weleens over seks via snap, maar meer dan dat niet. 
 

Wat zijn jullie ervaringen/tips?


20 reacties

Reputatie 1
Badge

ik zou er voor gaan als ze het niet fijn vind zegt ze het wel!

 

ik zou er voor gaan als ze het niet fijn vind zegt ze het wel!

 

Sta ik dan niet voor schut bij familie als het uitkomt?

Reputatie 1
Badge

ja maar je wilt toch weten hoe het voeld

 

ja maar je wilt toch weten hoe het voeld

 

Tuurlijk wil ik het graag, maar ik ben me ook wel bewust van de risico’s. Ik word gewoon enorm geil van haar

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Je kan dit beter NIET doen. Het blijft familie en dit is volgensmij ook verboden. Je vertelt dat je graag zou willen experimenteren. Koop dan bijvoorbeeld een sextoy of zoek een vriendin. Maar ga GEEN dingen met je nicht doen. Dit is erg fout en vindt daarom @anoniempje met vraag zijn reactie erg ongepast.

Groetjes,

-SeaTurtle

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Hey! Verboden is het niet, je mag zelfs trouwen en kinderen krijgen met je nicht. Ik denk er gewoon veel aan, en het zou me leuk lijken. Ze is ook best onzeker, dus ik wil haar daarmee misschien ook wel helpen.

Reputatie 5
Badge +3

Wat bespreek je dan van seks via snap?

Over of ze er klaar voor is, en of ze weleens zij heeft enzo. Ze zegt dat ze nog niet gevingerd heeft.

Reputatie 3
Badge +2

Wat dan je eventueel zou kunnen doen, is vragen van of ze hulp nodig heeft bij vingeren. Zeg dat jij weet van hoe het moet en dat je haar best wel wilt helpen. Zeg ze Ja, dan zou het verder kunnen oplopen. Zegt ze nee dan houd het er bij op. MAAR als ze Ja zegt doe het dan altijd veilig en neem een condoom mee.

Wat dan je eventueel zou kunnen doen, is vragen van of ze hulp nodig heeft bij vingeren. (...)

 

Thanks, ik denk dat ik dat ga doen.

Hoe oud ben jij? En je nichtje 

Hoe oud ben jij? En je nichtje 

Ik ben 18, mijn nichtje word deze maand 18.

Reputatie 5
Badge +3

Hoe oud ben jij? En je nichtje 

Ik ben 18, mijn nichtje word deze maand 18.

Dan de beste tip is wachten tot ze 18 is….

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Hier nog wat meer info:

https://willemwever.kro-ncrv.nl/vraag_antwoord/de-maatschappij/mag-je-met-je-neef-nicht-trouwen

Groetjes,

-SeaTurtle 

 

Weet niet of het verstandig is. Maar als jullie het beiden wel willen doen zou het wel kunnen. 

Hoi Jan_Anoniem,

 

Het is logisch dat je wilt experimenteren met iemand, maar je nichtje is hier niet echt de geschikte persoon voor. 

 

Seksuele dingen doen met je nichtje kan vervelende gevolgen hebben en kan voor ongemakkelijke situaties zorgen..

Zo kan de band met je nichtje bijvoorbeeld beschadigd raken. Ook heb je waarschijnlijk een probleem als je familie hierachter komt want ik verwacht dat die dit niet echt zullen waarderen.

 

Ik raad het je dus af om met je nichtje te experimenteren.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, zoals @NaamNietBekend al zegt is het niet handig om met je nichtje te experimenteren. Daarnaast, als je 18 bent, zijn er al een hoop meiden die vast wel eens met je naar bed willen, rond de 18 zijn de meeste mensen daar wel aan toe. Als je echt hopeloos op zoek bent kun je altijd een date via een online platform afspreken (zorg wel dat het een veilig platform is)

Badge

dit is niet helemaal de bedoeling maar you do you i guess

Badge

Ik zou er voor gaan! goede ervaringen ermee gehad

Ik zou er voor gaan! goede ervaringen ermee gehad

Kan je het vertellen?

Reageer