Seks met nichtje

  • 7 February 2019
  • 10 reacties
  • 5110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 15 en mijn nichtje is ook 15 ik word best wel opgewonden als ik haar zie altijd als ik op een verjaardag ben van hun loop ik stiekem naar boven en ruik ik ff aan haar lingerie en trek ik me daar ook mee afnu wil ik dus heel graag een keer seks met haar maar ik weet niet hoe ik haar kan vragen en of ze het wel wil heeft er iemand tips hoor het graag zo snel mogelijk van jullie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Mijn tip is om er niet aan te beginnen. Het is niet verstandig om aan je nichtje te vragen of ze seks wilt hebben en al helemaal niet om het daadwerkelijk doen. Je kan waarschijnlijk zelf wel bedenken waarom en anders kan je het je ouders vragen.
@Cujiua als je het veilig doet is er toch niks aan de hand en als zij ook wil?
Reputatie 3
Badge +8
Lichamelijk is het ook niet anders. Ik vind het alleen niet verstandig om een nichtje te vragen om seks te hebben en al helemaal zonder dat je weet of ze daarin überhaupt enigszins geïnteresseerd is. Laat staan seks met je nicht op zichzelf. Je moet het echter zelf weten. Dus als je van mening bent dat het prima kan; vraag het haar.
Ik denk ook niet dat het al te verstandig is om dat te vragen.
Er hangt nogal een taboe aan incest, die haar niet zal ontgaan.
Het zal dus zeer waarschijnlijk het geval zijn dat ze jouw voorstel niet zal accepteren.
Daarnaast loop je zo ook het risico dat ze het aan de rest van je familie verteld en dat wil je natuurlijk niet hebben.

Overigens is het een beejte ongepast om haar lingerie daarvoor te gebruiken, gezien zij natuurlijk van niets weet, maar ik denk niet dat mijn mening er veel aan zal doen.
Hoi ik dacht ik laat nog ff wat weten maar ik heb niet naar jullie
tips geluisterd ik heb haar het gewoon gevraagd en zij wou het ook heel graag maar durfde het niet te vragen
het enige probleem was dat we geen condoom hadden dus
maar ze was net ongesteld geweest dus waagt we het er maar gewoon op
en het was super lekker en voor herhaling vatbaar maar nu heb ik wel condooms gehaald

toch bedankt voor de tips @MensPersoon en @Cujiua
Reputatie 1
Badge

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4

Reputatie 5
Badge +4

@Soepkip   

hey, 

 

ik vind het knap dat je het heb durven te vragen aan haar en m codooms teh halen dat lijkt me pas beschaament 

 

goetejs lorenzo

Dit verhaaltje linkt me erg ongeloofwaardig vooral omdat het rond de zelfde tijd terug gereageerd is

Voor de rest lijkt het me niet verstandig om te doen maar als het je gelukt en je hebt er goede afspraken met haar over gemaakt lijkt mij dat er niet veel mis kan gaan tenzij jullie een ruzie krijgen dus kijk daar mee uit

Gr joey

Hallo joey2005 :)

Het is al 10 maanden geleden dus er kan ook 2 weken verschil tussen zitten. Vergeet dat niet!

-Dr8gon99

Ik heb een soort van nichtje waar ik wel eens mee gezoend heb en tijdens logeren hebben we wel eens doktertje gespeeld  Ze is niet een echt nichtje. Haar moeder is de vriendin van mijn oom  Ze is nu 13 en het is al een paar jaar geleden. Ik denk dat ik toen 13 was en zei 11  

Reageer