Seks met nichtje

  • 4 February 2018
  • 8 reacties
  • 14180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Vorige week zaterdag moest ik bij me oma slapen en toevallig mee neefje en nichtje ook
Mijn oma woont biet groot dus vandaar dat ik en mijn nichtje in 1 bed moesten
Mijn nichtje is 13 en ik 16
Die nacht vroeg zij aan mij of ik al seks had gehad
(Dat is btw ja)
Zij zei dat zij geen seks had gehad
Ik zei dat dat nog wel kwam en dat ze ook pas 13 was
Toen ging ze allemaal aan mijn penis zitten
Ik zei doe nou niet maar ze ging door
Ze trok me onderbroek naar beneden en ging mij zomaar pijpen
Ik vond het lekker en toen befte ik haar
Daarna hadden we seks met elkaar we deden allerlei standjes
Ik voel me er best rot bij dat ik dit heb gedaan maar zij wou het zo graag
Moet ik dit tegen iemand vertellen?

8 reacties

Hoi
Of het verstandig is weet ik niet, maar het heeft niet echt zin om je daar nu nog druk over te maken.
Als je haar binnenkort nog ziet, zou ik vragen hoe ze er nu achteraf over denkt en als ze er mee zit, ze altijd bij jou kan komen.
Als ze er erg mee zit, kun je het tegen iemand zeggen en anders zou ik het gewoon zo laten.
Jonah
Hoi!

Wat gebeurd is, is gebeurd. Je kunt de tijd niet meer terugdraaien, maar je kunt wel beïnvloeden hoe jullie ermee omgaan.

Naar mijn mening is seks iets tussen twee verliefde mensen die een speciale band hebben. Jij en je nichtje hebben volgens mij niet de "soort band" die je hoort te hebben als je seks hebt. Jullie waren niet verliefd op elkaar geloof ik. Je nichtje was vooral erg nieuwsgierig en ongeduldig, en toen is alles heel snel gegaan.

Wat @Jonahhf zegt vind ik een goed idee. Praat met haar over wat er gebeurd is, en hoe ze zich nu voelt. Het is allemaal nieuw voor haar, en ze zit waarschijnlijk met een hoop vragen. Je zou haar ook kunnen uitleggen dat het eigenlijk de bedoeling is dat ze pas seks heeft met iemand die ze heel goed kent, en waar ze echt va houdt (ik beweer niet dat jij en je nichtje niet van elkaar houden, maar op een andere manier).

Of je het aan iemand moet vertellen, ja, dat is lastig. Ik zou beginnen met er eerst met haar over te praten, dan zie je wel.

Groetjes
x
"Ik voel me er best rot bij dat ik dit heb gedaan maar zij wou het zo graag "
Nouja, je moet niet iets doen, omdat alleen een ander het graag wilt.

"Moet ik dit tegen iemand vertellen?"
Misschien is het verstandig om het hierbij te laten.
Bedankt voor reacties ik ga tegen haar zeggen dat het niet slim was wat we deden en daar laat ik het bij
Overkwam mij dit maar haha (maar ik heb geen nichtjes...). Ik vind dit totaal niet erg. Als jullie het allebei wilden ook al zijn jullie familie van elkaar (als jullie broer en zus waren zou ik het wel raar vinden) dan is het niet erg
Reputatie 3
Badge +1
Hoi
Vorige week zaterdag moest ik bij me oma slapen en toevallig mee neefje en nichtje ook
Mijn oma woont biet groot dus vandaar dat ik en mijn nichtje in 1 bed moesten
Mijn nichtje is 13 en ik 16
Die nacht vroeg zij aan mij of ik al seks had gehad
(Dat is btw ja)
Zij zei dat zij geen seks had gehad
Ik zei dat dat nog wel kwam en dat ze ook pas 13 was
Toen ging ze allemaal aan mijn penis zitten
Ik zei doe nou niet maar ze ging door
Ze trok me onderbroek naar beneden en ging mij zomaar pijpen
Ik vond het lekker en toen befte ik haar
Daarna hadden we seks met elkaar we deden allerlei standjes
Ik voel me er best rot bij dat ik dit heb gedaan maar zij wou het zo graag
Moet ik dit tegen iemand vertellen?

Gewoon lekker genieten samen joh, wel veilig,

Als jullie het lekker vonden en geheim kunnen houden zou ik het wel doen. Doe het wel veilig

Als jullie het lekker vonden en geheim kunnen houden zou ik het wel doen. Doe het wel veilig

Je reageert op een topic van 2 jaar geleden haha

Reageer