Vraag

seks met nichtje

  • 13 September 2016
  • 10 reacties
  • 7963 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben zelf 14 en mijn nicht net 16 en we hebben een zeer goede band en iedere keer als we elkaar zien gaan we beetje met elkaar experimenteren dus ik vinger en bef haar dan en zij trekt mij af en pijpt me maar nu zit ze te denken aan seks maar ik weet niet wat ik daarop moet antwoorden want ze heeft ook wel hele mooie borsten en dat laat me twijfelen. we hebben eigenlijk alles al gedaan behalve dat en het lijkt me erg leuk maar misschien is het dus raar als ik dat met een familielid doe

10 reacties

dus help me aub met wat ik moet zeggen
gewoon doen man
Er zijn 2 grenzen waar je overheen bent gegaan/waar je overheen kan gaan
1) Mijn Grens; Ik vind dat je al tever bent gegaan want je hebt al veel seksueels gedaan met je nicht en dat kan gewoon niet doen
2)De Wet; Je mag geen seks met je familie hebben, this verboden en verkeerd
Aardig wat mensen doen het toch maar als iemand er achter komt of je doet wat doms dan zal het verhaal zeker niet fijn aflopen

Ik raad het alleen maar af en ik zou lekker een vriendin gaan zoeken
ik zou zeggen doen je leeft maar 1 keer
Er is geen wet die hier in stijd me gaat dus its a ok


just do it

ian (16)
ja doe het gewoon heb ook een paar keer gedaan niks mis mee
je bent eigelijk tever gegaan maar ik zal het doen nu dan want je bent tever gegaan dus ga verder en bij de seks stopt iit anders word savage
Voor alle mensen die dingen zoals " he leeft maar een keer" , " er is geen wet voor", "gwn doen man" posten : Incest is illegaal, er is een wet voor.Het is trouwens je nicht dus heb je nog steeds niet in de gaten dat je verkeerd bezig bent?
overkwam mij dit maar XD. als jullie het allebei willen is er helemaal niks mis mee
gebruik wel een condoom btw

Reageer