Vraag

seks met nicht

  • 5 January 2022
  • 8 reacties
  • 3814 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal,

Vandaag gingen we met onze familie naar de 16e verjaardag van mijn nicht (ik ben zelf 15) op het feest was het erg gezellig later in de avond zaten ik en mijn nicht alleen op haar kamer. We hebben seks gehad zonder condoom.  Ze is niet bang dat ze zwanger is want ze is aan de pil. Maar ze wil nog een keer seks met me hebben is dat verstandig ?

 

De tekst is aangepast, omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


8 reacties

Hoi Anoniem3s,

 

Het is logisch dat jullie seksuele behoeftes hebben, maar seks hebben met je nicht is niet verstandig.

Dit kan namelijk nare gevolgen krijgen. Jullie hebben bijvoorbeeld wel een probleem als jullie worden betrapt of als jullie familie erachter komt dat jullie seks hebben. Ik denk namelijk niet dat jullie familie dit erg  kan waarderen. Ook kan de band tussen jou en je nichtje beschadigen en je kan er op de lange termijn ook nog wel gedoe mee krijgen. Seks met je nicht valt ook onder incest en dat is ook niet echt oké.

 

Je nicht is niet de geschikte persoon om seks mee te hebben en ik raad het je af om dit nog een keer te doen.

 

Groetjes.

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt voor je reactie naamnietbekend,

Vandaag was ik weer bij me nicht ik probeerde tegen haar te zegen dat we beter geen seks meer kunnen hebben, maar toen ik binnen kwam zij ze dat ze alleen thuis was en toen hadden we weer seks, maar wel erg lange seks. En nu hebben we afgesproken om dit meerdere keren per week te doen, want we vinden het erg lekker en leuk 

Reputatie 1
Badge +1

Geil

Hoi Anoniem3s,

Ik zal het persoonlijk niet neer doen en tegen je nicht ook zeggen dat je het niet meer wilt.

Zoals naamnietbekend al zei kan het vervelende gevolgen hebben als je door blijft gaan.

Groetjes,

Ikke13

Hoi Anoniem3s,

 

Ik adviseer je nogmaals om niet door te gaan en om te stoppen, hoe moeilijk dat misschien ook is. De redenen waarom heb ik in mijn vorige reactie benoemd. Probeer zoals Ikke13 ook zegt met haar te praten en vertel haar dat het echt geen slim idee is om hier mee verder te gaan.

De seks is nu misschien leuk en fijn, maar er kunnen echt nare gevolgen van komen als je doorgaat.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Bedankt voor je reactie naamnietbekend,

Vandaag was ik weer bij me nicht ik probeerde tegen haar te zegen dat we beter geen seks meer kunnen hebben, maar toen ik binnen kwam zij ze dat ze alleen thuis was en toen hadden we weer seks, maar wel erg lange seks. En nu hebben we afgesproken om dit meerdere keren per week te doen, want we vinden het erg lekker en leuk 

@Anoniem3s,

Als je het leuk en geil vindt. Houd ik je niet tegen, maar ik raad het wel echt af.

En als jullie het doen doe het dan MET condoom, ookal slikt ze de pil. 

En als jullie toch nog gaan penetreren, zorg er voor dat je familie er echt niet achter komt en dat het niet uitlekt want zo’nbeetje 95 procent van de Nederlandsche Bevolking vindt incest echt bizar.

Update:

Zoals ik ook heb gequote, wilde je stop zeggen maar jullie gingen toch vrijen. Nee is NEE en stop daar vooral mee. 

Was incest je eerste keer?

Strenge groet,

Wereld

Reputatie 4
Badge +1

Stop hier echt mee! Seks met familie is zelfs strafbaar! Luister naar @Wereld  en @Ikke13 ! Ook al is het geil, doe het niet!

 

Legoman

Reputatie 2
Badge +1

Stop er aub mee!!! Het is echt niet oke…

Ik ben 2 jaar lang misbruikt door mijn stiefbroer en heb dit afgelopen week tegen mn moeder gezegd. Je kan hierdoor in de problemen komen. Vind het best verdrietig om te lezen dat jij en je nicht het soort van normaal vinden om te doen. Hou er aub zo snel mogelijk mee op!

Reageer