Vraag

seks met nicht

  • 20 September 2019
  • 11 reacties
  • 17374 Bekeken

Reputatie 1
Badge

het was zomer 2019, mijn tante was jarig en ik moest met mijn nicht het gras maaien. Toen ze haar telefoon liet vallen in het groene gras boog ze naar voren in de tegenovergestelde richting van mij en ik zag haar vagina vol. Ik ben trouwens 13 en zij is 19. Mijn nicht is heel knap en heb altijd al een beetje gefantaseerd. Ik zag dit en vroeg of ze geen zin had om een onderbroek aan te doen. Ze vroeg sexy of ze misschien snel even alleen voor mij een slipje aan kon doen boven. Ze nodigde me uit om mee te gaan. Ik kwam ondertussen mijn moeder tegen waarmee ik nog even praatte. Toen ik boven in haar kamer kwam was ze van top tot teen naakt, ze heeft een prachtig lichaam.

We hadden hardnekkig seks en ze kreunde met wat volume 😉 Ik mocht haar borsten aanraken en aan zuigen, daarna hebben we seks gehad.. Deze dag en de seks was geweldig. Ze bleek dit - net als ik - heel fijn te vinden. Ik was 2x klaargekomen en één keer in haar vagina en één keer in haar mond. We hebben geen protectie gebruikt. Mijn vraag is, kan ze zwanger worden nu ik in haar klaar ben gekomen? En als dat zo is, worden we dan gearresteerd? Ik ben 14 dus ik denk niet dat ze zwanger kan worden.

Graag snel antwoord!
gr. bruhmoment
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 9


11 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hallo,

zeg me als het niet klopt maar het ziet er een beetje onlogisch uit.

Ten eerste vind ik het echt ziek knap als jij zo jong al twee keer kunt klaarkomen.

En ten tweede zeg je eerst dat je 13 bent en daarna veertien, dus ik krijg het idee dat dit verhaal verzonnen is.

Daarnaast ziet het er gewoon een beetje nep uit.


Als het niet verzonnen is, slikt ze de pil? En anders gewoon geluk hebben he 😉

Groetjes,

Iwemw
Reputatie 1
Badge
Sorry dat laatste was een typfoutje. Nee ze slikt niet de pil. Kan ze zwanger worden?
Hoi

Als je nicht en jij onveilig seks hadden, bestaat de kans zeker dat ze zwanger kan worden. Ik vermoed echter dat een negentienjarig iemand haar cyclus al wat kent, waardoor ze misschien wist dat op dat moment de kans klein was dat zij bevrucht zou worden. Echter is dit geen veilige methode.

Moest uitkomen dat je nicht en jij seks hebben gehad, vermoed ik dat vooral zij daarmee in de problemen zou komen. Je nicht is meerderjarig, waardoor van haar verwacht wordt verantwoordelijkheidszin te hebben. Het was echter van jullie beiden niet verstandig om onveilig seks te hebben, waardoor familieleden en dergelijke best teleurgesteld zouden kunnen reageren.

Als je je zorgen maakt over een eventuele zwangerschap, lijkt het me verstandig om contact op te nemen met je nicht. Deze zou je kunnen vertellen of ze zich zorgen maakt over een zwangerschap. Daarbij lijkt het me verstandig om, moesten jullie van plan zijn dit in de toekomst te herhalen, te zorgen voor bescherming.

Groetjes
Kenshin
Hey,

De geloofwaardigheid is niet relevant, we kunnen toch niet controleren of iets echt of nep is en als jij graag over dat soort onderwerpen praat, is dat ook nuttig.

Het is in ieder geval niet 'illegaal' om seks te hebben met met je nicht. Omdat zij negentien is en jij veertien, is het leeftijdsverschil klein en zal de rechter - mocht jij aangifte doen wegens seksueel misbruik - haar vrijspreken. Ook omdat er sprake is van toestemming van beiden, maar goed, in theorie is zij mogelijk strafbaar omdat zij meerderjarig is.

Je mag wel met je nicht seks hebben, dat is niet verboden. Seks is wel verboden met een direct familielid (zus, broer of ouder), volgens mij.

Je hebt alleen dat zwangerschapsprobleempje. Ik zou haar daarover navragen. Heeft ze wel een pil genomen nadat jullie seks hadden? Als veertienjarige ben je niet capabel om vader te zijn. Bovendien betekent dat dat je voorlopig geen seks meer met haar kunt hebben en nadat ze is bevallen, zou de familie ervan af weten en mag het dus misschien helemaal niet meer, of wel, in ieder geval zorgt het voor problemen.

Als ze geen zwanger is of wordt, heb je geluk, en stel ik voor dat je condooms meeneemt, als je naar haar toegaat. Als jullie het beiden fijn vinden, kun je gewoon regelmatig seks hebben.

Ik wil je er wel op wijzen dat seks uit ware liefde naar het idee van de romantiek beter is, dus word verliefd op elkaar.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 3
Badge +3
Sorry dat laatste was een typfoutje. Nee ze slikt niet de pil. Kan ze zwanger worden

Oke je reageert opnieuw dan is de kans dat het echt is best groot, sorry dat ik twijfelde.

Maar goed zoals ik al zei is het dan maar gewoon geluk hebben want ze kan wel degelijk zwanger worden.

Veel geluk!

Iwemw

onnodige quote verwijderd

 

Brunzyn baby ik ben te lyricaal.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook een beetje twijfel aan de geloofwaardigheid van dit verhaal, maar daar ga ik even niet op in.

Voor zover ik weet is er geen specifieke wet die seks met je nicht/neef verbiedt, maar ik het de wet niet bestudeerd. Ervan uitgaande dat het legaal is, is er wel een ander juridisch probleem: zij is 19 en jij 13. In theorie kan zij voor pedofiel uitgemaakt worden. Pedofielen zijn niet alleen mannen, ook al laten ze dit soms wel zo lijken in de media.

Wat betreft de kans op zwangerschap: ik ken jouw nicht niet en ik heb ook geen idee hoe haar cyclus is - dat gaat mij overigens niks aan - waardoor ik niet kan zeggen of ze nou vruchtbaar was of niet. Ik vermoed dat ze zelf ook wel verstandig genoeg is om het bij te houden. Dat doe ik ook, ondanks het feit dat ik niet seksueel actief ben.

Hoi, je word op een gegeven moment vrucjtbaar. Dat houd dus in (als jongen) dat je een vrouw/meisje die ook vruchtbaqar is(dus zwanger kan raken) zwanger kan maken. Jij zegt dat je klaarkomt. Jij ben dus vruchtbaar en zou je nicht zwanger kunnen hebben gemaakt. Jr nicht is 19 dus die is sowieso veuchtbaar.

 

Verder zou ik nog willen zeggen dat het 1 niet slim is dat je binnen de familie seks hebt dat het 2 niet slim is dat je seks op je 13/14e hebt en dat het 3 niet slim is dat je zonder protectie sekst

 

Groetjes

Badge

Ik vind het geweldig dat er nog steeds mensen op deze vraag reageren aangezien deze al meer dan 1 jaar oud is. Nou moet ik wel zeggen dat ik dit vies vind. Dit is incest.
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 2

Reputatie 1
Badge

Als ze zwanger is kan ze altijd nog arbortis plegen. Wel lekker verhaal doe het alleen nu met condoom of zij moet de pil slikken!

Succes

Reputatie 1
Badge

Het is nu 2 jaar later dat het verhaal is gebeurd dus wat is er nu gebeurt ben benieuwd

Reageer