Seks met nicht


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben 13 jaar en ik heb laatst seks met mijn nicht gehad. Ik was een dag alleen thuis en opeens belde mijn nicht op of ze even langs mocht komen omdat ze ergens mee zat. Ik vond het prima, ik was tenslotte al klaar met mijn huiswerk voor morgen. Dus nog geen 20 minuten later stond ze op de stoep. Ik liet haar binnen en terwijl ze plaats nam op een stoel begon ze al met praten (waar het gesprek over ging doet er even niet toe) Na ongeveer 15 minuten stopte ze opeens met praten en stond ze op. Ze liep naar me toe en begon me opeens te kussen. (ze is echt bloedmooi dus ik vond het wel lekker) Na wel 5 minuten lang te hebben gekust was ik smoorverliefd op haar geworden en ze was ook verliefd op mij. We liepen naar boven terwijl we elkaar streelden en kusten, en na 3 á 5 minuten waren we met elkaar aan het vrijen. We konden niet meer stoppen en hebben van allerlei standjes geprobeerd. Op een gegeven moment stonden we kussend op uit mijn bed en liepen naar de badkamer toe, daar vroeg ze of ik haar anaal wilden nemen. Ik was echt mega geil dus ik deed het (we hebben alles wel met condoom gedaan) Na ongeveer 45 minuten in de badkamer te hebben geneukt stopten we eindelijk en kwamen we er achter de we wel 5 UUR ACHTER ELKAAR HEBBEN GENEUKT. Nu (ongeveer 2 á 3 weken later) zijn we echt smoorverliefd op elkaar en hebben we al afgesproken om het nog een keer te doen. Ik weet dat het niet verstandig is maar we zijn zo verliefd dat we het echt niet kunnen houden. Hoe moet ik dit stoppen?

Hieronder staan trouwens nog een paar verhelderingen die niet in het verhaal staan beschreven.
- De condooms die ik heb gebruikt heeft mijn nicht meegenomen (ze was dus al van plan om met mij te vrijen)
- De ouders van mijn nicht waren toevallig ook een hele dag weg. Daarom kon ze zo lang blijven.
- We hebben (voor de mensen die zich daar zorgen over maken) tussen anale, orale en vaginale seks het condoom verwisseld.
- Mijn nicht is trouwens ook 13 jaar.

14 reacties

Hoewel het vast hartstikke leuk is, vooral als ze bloedmooi is, is het beter om hier per direct mee te stoppen. Als het ooit uitlekt zit je zo verschrikkelijk hard in de problemen, daar heb je je hele leven spijt van. Houd het bij die ene keer, spreek met haar af om het niet nogmaals te doen.
Ik denk dat 5 uur wel een beetje lang is en daarnaast is de veiligheid van de condooms te betwijfelen als je ze zo lang achter elkaar gebruikt.
Gebruik wel een condoom! je wilt haar echt niet zwanger maken
Please, heeft niemand tips? Ik ben nog al wanhopig
Ik heb meerde condooms gebruikt
Nee, dat wil ik zeker niet! We doen het alleen maar met elkaar omdat we het lekker vinden en op elkaar verliefd zijn
ik zou dit niet stoppen hoor (overkwam dit mij maar XD). jullie zijn verliefd! daar is helemaal niks mis mee!

Hey
had ik dit maar ik wil zo graag seks met mijn nicht ik word geil van haar en we hebben altijd leuke momentjes.
maar ze zegt soort van dat ze al seks heeft gehad maar meer wikt ze niet zeggen.
ik vind dit super jammer en zou het ook met haar willen doen.
hebben jullie misschien tips?
ik ben 15 j.

Bij mij is het helemaal het zelfde mijn nicht is ook heet. Ik zou het er ook graag me doen maar ik weet niet hoe het met haar zit het is zo een moeilijk onderwerp om over te praten met je nicht (dat je er seks mee wilt). Ik ben ook wel wat verliefd op haar. Voorspel zou zelf al goed zijn voor mij.

Jullie zijn verliefd en daar hoort seks bij dus ik zou zeggen lekker NEUKEN

Hey
had ik dit maar ik wil zo graag seks met mijn nicht ik word geil van haar en we hebben altijd leuke momentjes.
maar ze zegt soort van dat ze al seks heeft gehad maar meer wikt ze niet zeggen.
ik vind dit super jammer en zou het ook met haar willen doen.
hebben jullie misschien tips?
ik ben 15 j.
Hey,

Als je condooms gebruikt, is er op papier helemaal niks aan de hand.

Als het uitlekt, wordt het misschien als een familie-incidentje gezien, maar in feite zijn jullie aan het experimenteren en eigen sterker nog: jullie zijn verliefd op elkaar, jullie hebben verkering. Een verkering tussen een neef en nicht gebeurt wel vaker, en kan misschien gevaarlijk zijn als jullie later kinderen nemen, maar zolang je een condoom gebeurt is er toch niks aan de hand.

Groetjes,

Geen_Naam
Hey
Ja als we condoom gebruiken is er niks aan de hand maar hoe kan ik het zeggen tegen haar.
want ik wil echt heel heel heel graag seks met haar.
maar ik weet niet of zij dat ook wilt.
ze heeft bekend dat ze seks heeft gehad maar dat is al een jaar geleden blijkbaar.
kan het dat ze terug seks wilt?
ik zou het wel leuk vinden als ze het dan met mij wilt doen.
hheyy,

het is je eigen keuze, als je het wilt, doe het wel met condoom! en als je het niet wilt zeg het dan tegen haar

xxx
Badge

Please, heeft niemand tips? Ik ben nog al wanhopig

Dit lijkt me inderdaad een lastige situatie: Je weet waarschijnlijk zelf ook wel dat het door veel mensen niet geaccepteerd word, maar je vindt elkaar wel echt leuk enzo. Ik zou bedenken dat dit 'tijdelijk' is en dat het waarschijnlijk niet is iets wat voor lang zo zou zijn. En heb je al 'officieel'  verkering? Hebben jullie contact omdat jullie echt verlief op elkaar zijn? of is het meer voor de seks? Ik vind dat als je van elkaar houdt dat dan geaccepteerd moet worden, want het is bovendien jouw leven. Maar wil je dat je verliefdheid stopt want dan heb ik misschien wel wat tips:

  • zoek even wat minder contact
  • bedenk dat jullie familie zijn en dat het dan waarschijnlijk niet geaccepteerd word door je ouders enzo (of zijn je ouders daar streng in) zeg anders dat iemand uit een andere klas een relatie heeft met zijn/ haar nicht of neef heeft, en kijk wat ze daarvan vinden.

OK dat was t weerrrrr. Ik hoop dat je er wat aan hebt en ik wens je heel veel succes met je verkering!

liefs van mijjjj (●'◡'●)

(❁´◡`❁) DOEIIIII <3 

Reageer