Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

seks met neefjes

• 24 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 2791 Bekeken

Badge
Heyy!
Deze zomervakantie was ik in Frankrijk (heb een huis in frankrijk)
En mijn neefjes kwamen ook! Hun zijn 13 en 11. (Ik ben zelf 12.
Men we gingen ddw doen. En niet de normale maar de seks ddw. Het was eig super raar maar ja we werden alle 3 dus een beetje opgewonden en ging steeds verder. Ik moest hun dus allebei zoenen, een lapdance geven en dat soort dingen.
En daarna gingen hun mij van achteren pakken en op mijn schoot heen en weer.
Die avond kwamen hun bij mij in bed liggen.
En toen kwam ik perongeluk aan een van hun hun piemel. Dus ik zei sorry. En toen ging de andere aan mijn kut zitten. En vroeg: Is dit lekker? Ik antwoordde ja dus hij ging door. Toen pakte hij mijn hand en legde die op zijn lul. En ik ging er een beetje aanzitten enz. Toen ging de andere jongen ook aan mijn vagina zitten. En ik ook aan zijn piemel. Toen hebben we ons uitgekleed en elkaar gebeft en gepijpt.
we hebben ook nog gevingerd en gefapt.
we zijn niet verder gegaan want ja..
maar is dit raar ofzo? Niemand weet dit dus ja..
ik zit er ook best wel mee😅
icon

Beste antwoord door Sandergggg 25 augustus 2019, 00:03

Ja prc wil je praten
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
wouw😅
ik zou zo iets niet eens kunnen verzinnen
maar zolang je niet zwanger bent of zo😁
en het leuk was is het toch allemaal goed?
Reputatie 1
Badge +2
Ja prc wil je praten
Reputatie 5
Badge +16
Het is niet super gebruikelijk om groepsseks te hebben met je neven en het feit dat jullie allemaal rond de twaalf jaar zitten helpt daarbij ook niet echt.
Ik zou niet echt kunnen zeggen wat je nu wel moet doen, gezien het een beetje een lastige situatie is.
Het is, naar mijn idee, waarschijnlijk aantrekkelijker om dit niet met iemand anders te delen en het niet meer te herhalen.
Reputatie 2
Badge +3
Ik zie het probleem niet, jullie gaan nu ongeveer naar de pubertijd toe en jullie willen dingen uitproberen, dit hebben jullie gedaan en vonden dit alle 3 fijn. Jullie leeftijd speelt hier geen rol en hier is ook geen sprake van "groepseks" geen groep geen (officiële) seks. Eerder dan een trio. Maar dat ff terzijde. Als jullie het allemaal fijn vinden waarom niet daardoor doe je alleen naar ervaring op voor later bij je eventuele BF of GF
Badge
Als jij dit lekker vindt moet je dit gewoon doen!!!! En als je het raar vindt met je neefjes kan je het altijd nog met vriendjes doen.

Reageer