Skip to main content
Vraag

seks met neef

• July 10, 2025
  • 3 reacties
  • 1377 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal ik ben een jongen (14) en wil wat kwijt. 
Ik ga elk jaar naar de camping met mijn neef (14) en mijn opa en oma. Op die camping zijn douches voor 2 personen. Ik en mijn neef gingen hier samen in. Ik keek naar naar piemel en vroeg hem of ik hem mocht aftrekken. Hij vond het goed dus trok ik hem af. Daarna hebben we andere standjes gedaan. 

We gaan binnenkort bij hem logeren en ik denk erover om de Nike legging die ik heb aan te doen omdat ik weet dat hij meisjes die een legging dragen erg geil vind. 

Ik weet dat dit allemaal niet mag en ook niet handig is maar toch doe ik het omdat we het allebei erg fijn vinden.

Hebben jullie nog tips voor als we gaan logeren?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 6: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

• Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

3 reacties

• July 10, 2025

@Anoniemejongen15  lekker toch! Waarom zou het niet mogen niemand die het ziet. Ik doe het ook

Jullie kunnen samen in 1 bed liggen elkaar aftrekken, elkaar pijpen, standje 69 en misschien anaal. Naakt door het huis en misschien wel de tuin. In de woonkamer wat doen of in de keuken misschien. Zoek wat standjes op op internet tussen twee mannen/jongens, samen stoeien en probeer dan elkaar uit te kleden

Forum|alt.badge.img+4

In elk geval goed dat je het hier deelt als je het kwijt wil! Maar misschien op een dezelfde kamer slapen.

Forum|alt.badge.img+2

@Anoniemejongen15  lekker toch! Waarom zou het niet mogen niemand die het ziet. Ik doe het ook

Jullie kunnen samen in 1 bed liggen elkaar aftrekken, elkaar pijpen, standje 69 en misschien anaal. Naakt door het huis en misschien wel de tuin. In de woonkamer wat doen of in de keuken misschien. Zoek wat standjes op op internet tussen twee mannen/jongens, samen stoeien en probeer dan elkaar uit te kleden

Bedankt! Ik vind pijpen echt heel lekker en ik hoop dan dat hij klaarkomt in mijn mond als ik hem pijp maar hij zegt zelf dat hij moeite heeft met klaarkomen en dat hij het niet aan voelt komen….