Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Seks met neef

• 5 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 1520 Bekeken

Ik had een week geleden seks met mijn neef hij is 3 maanden ouder dan mij hij kwam logeeren bij ons . hij begon te zoenen ik stopte hem maar dan begon hij te zoenen bij mijn nek toen ging hij steeds beneden dan ging hij mij licken en vingeren .toen ging hij weer zoenen.ik gaafde heb een klap toen ging hij zijn broeken uit doen en ging aftreken dan deed hij een condom op toen deed hij mijn beenen vast aan de bed en ducktape kop mijn handen toen begen hij zijn piemel in mijn vagina te stopen het deed echt pijn er kwam bloed eruit .hij komt morgen weer bij ons logeeren ik denk dat ik hem thuis ga logeeren

5 reacties

Hoi,
In je verhaal staan een aantal fouten waardoor het moeilijk te begrijpen is, maar zoals ik het nu hoor zou ik of misbruik melden of je moeder inlichten, want dat kan echt niet.

Gr. ZIP
Hoe oud ben jij precies? En wat bedoel je met de laatste zin??
Hoi,

Als iemand seks wil met je (met of zonder goedkeuring) onder de leeftijd van 18 noemen we dat seksueel misbruik.
Als dit je overkomen is dan hoe pijnlijk en beangstigend ook moet je het echt aan een volwassen vertellen die naar de politie gaat.
Dit is beter dan het te bedekken. Misschien ervaar je schaamte erover om het te vertellen maar het ligt niet bij jouw. Je neef heeft problemen en daar heeft hij hulp nodig zo snel mogelijk.

Advies vertel het iemand die je vertrouwt en bereid is om naar de politie te gaan. De politie kan jouw ook verder helpen om deze trauma te verwerken door mensen te sturen die ervaringen hebben met de sitiuatie waarmee jij in aanraking bent gekomen.

Nogmaals jij hebt niets verkeerds gedaan, hij wel en moet echt hulp krijgen en dat kan alleen als jij aan de bel trekt.

Groetjes SafeX
Reputatie 5
Badge +16
Aangifte doen wegens verkrachting lijkt mij gepast.
Hoi!

Wow, dat is heel heftig! Je vertelt dit best aan je moeder, want wat die neef gedaan heeft kan echt niet. Hij moet hiervoor gestraft worden en beseffen dat wat hij heeft gedaan heel gemeen is! Hij lag hier niet mee wegkomen. Jij bent het slachtoffer, jij hebt pijn gehad, dus jij verdient steun en rechtvaardigheid.

Groetjes
x

Reageer