Vraag

seks met moeder

  • 28 November 2021
  • 13 reacties
  • 5370 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben loekie (14) en heb laatst seks gehad met mijn moeder, is dit normaal? Mijn moeder zei dat het gewoon kon en niks uitmaakte maar het voelde gewoon heel raar, (maar wel fijn) ik heb al eerder seksueel contact gehad met een oudere man, dat was niet heel prettig maar ik heb daar ondertussen al aangifte voor gedaan, en ben er overheen. Met mijn moeder voelde het wel een stuk beter maar alsnog voelde het raar en ik weet niet of ik dit door moet zetten, hebben jullie advies voor mij?


13 reacties

Badge

Bericht aangepast door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om.

hoi Loekie,
(deel van tekst weggehaald door De Kindertelefoon)
het is fijn dat je over de oude man heen bent en aangifte hebt gedaan want het moet wel fijn zijn natuurlijk. 

groetjes

pussy_fortnite69

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad/wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Badge

Het is niet normaal om seks te hebben met je moeder. Je moet dit echt afleren 

Badge

Het is niet normaal. Heeft je moeder toestemming gevraagd of niet? zo niet dan ga je beter ook aangifte doen ofzo.

 

Badge

Hoi, ik ben loekie (14) en heb laatst seks gehad met mijn moeder, is dit normaal? Mijn moeder zei dat het gewoon kon en niks uitmaakte maar het voelde gewoon heel raar, (maar wel fijn) ik heb al eerder seksueel contact gehad met een oudere man, dat was niet heel prettig maar ik heb daar ondertussen al aangifte voor gedaan, en ben er overheen. Met mijn moeder voelde het wel een stuk beter maar alsnog voelde het raar en ik weet niet of ik dit door moet zetten, hebben jullie advies voor mij?

hey ik heb elke maand wel eens seks met men moeder als je wil moet je voort doen zo niet moet je stoppen ik en men moeder hebben afgesproken het tegen niemand te vertellen dan komen er ook geen problemen we doen het wel alleen als men vader niet thuis is btw ik ben 14

Badge

Hoi, ik ben loekie (14) en heb laatst seks gehad met mijn moeder, is dit normaal? Mijn moeder zei dat het gewoon kon en niks uitmaakte maar het voelde gewoon heel raar, (maar wel fijn) ik heb al eerder seksueel contact gehad met een oudere man, dat was niet heel prettig maar ik heb daar ondertussen al aangifte voor gedaan, en ben er overheen. Met mijn moeder voelde het wel een stuk beter maar alsnog voelde het raar en ik weet niet of ik dit door moet zetten, hebben jullie advies voor mij?

hey ik heb elke maand wel eens seks met men moeder als je wil moet je voort doen zo niet moet je stoppen ik en men moeder hebben afgesproken het tegen niemand te vertellen dan komen er ook geen problemen we doen het wel alleen als men vader niet thuis is btw ik ben 14

Ik vraag me af hoe je je moeder zo ver kunt krijgen om seks te hebben met haar. Ik zeg niet dat ik dat zou willen met mijn eigen moeder, misschien wel met andere oudere vrouw. Dat zie ik later wel. Maar ook voor jezelf, hoe lang denk je nog dat te gaan doen? En hoe is het als je dat doet met haar ten opzichte van met iemand die ongeveer even oud zou zijn als jou?

Als ik zo eerlijk mag zijn vind ik het walgelijk, vies, illegaal en totaal abnormaal. Als een moeder dit doet en gewoon vind moet ze uit de ouderlijke macht worden gezet. En ik begrijp ook @anoniem8568  niet. Het is gewoon incest en pedoseks waar het hier over gaat. Raar onderwerp voor een topic op zoiets als dit forum. Ik kan het niet helpen het is echt te gruwelijk. En dat mensen reageren dat ze het ook doen en alsof het heel gewoon is is minstens zo verschrikkelijk. Beschamend!

Badge

Als ik zo eerlijk mag zijn vind ik het walgelijk, vies, illegaal en totaal abnormaal. Als een moeder dit doet en gewoon vind moet ze uit de ouderlijke macht worden gezet. En ik begrijp ook @anoniem8568  niet. Het is gewoon incest en pedoseks waar het hier over gaat. Raar onderwerp voor een topic op zoiets als dit forum. Ik kan het niet helpen het is echt te gruwelijk. En dat mensen reageren dat ze het ook doen en alsof het heel gewoon is is minstens zo verschrikkelijk. Beschamend!

Pardon? Ik zeg niet dat ik hem na zou doen

Badge

Als ik zo eerlijk mag zijn vind ik het walgelijk, vies, illegaal en totaal abnormaal. Als een moeder dit doet en gewoon vind moet ze uit de ouderlijke macht worden gezet. En ik begrijp ook @anoniem8568  niet. Het is gewoon incest en pedoseks waar het hier over gaat. Raar onderwerp voor een topic op zoiets als dit forum. Ik kan het niet helpen het is echt te gruwelijk. En dat mensen reageren dat ze het ook doen en alsof het heel gewoon is is minstens zo verschrikkelijk. Beschamend!

Of bedoelde je mij niet hahaha

@J.01312  nee jouw niet. Wel degenen die dit normaal vinden.

Trusten xxx

Badge

@J.01312  nee jouw niet. Wel degenen die dit normaal vinden.

Trusten xxx

Oohh ja dacht al huhh ahaha. Maar die moeder ook is dan ziek in dr hoofd ofs

@J.01312  nee jouw niet. Wel degenen die dit normaal vinden.

Trusten xxx

Oohh ja dacht al huhh ahaha. Maar die moeder ook is dan ziek in dr hoofd ofs

Ja nogal. Sorry als je dacht dat ik jou bedoelde .

Sjammetje xxxx

Badge

@J.01312  nee jouw niet. Wel degenen die dit normaal vinden.

Trusten xxx

Oohh ja dacht al huhh ahaha. Maar die moeder ook is dan ziek in dr hoofd ofs

Ja nogal. Sorry als je dacht dat ik jou bedoelde .

Sjammetje xxxx

Maakt niet uit maakt niet uittt. Zoveel x'en ook ahhaaha. Ik vraag me af waarom je uberhaupt over incest verhalen hier mag praten

Reageer