Vraag

seks met mijn nicht

  • 12 September 2019
  • 5 reacties
  • 12857 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal

ik (15) was laatst aan het bbqen met onze familie. Mijn nicht (21) is best lekker en ik en mijn nicht
moesten samen een salade maken. Maar ze had een korte jurk aan en ik zag dat ze precies bij haar vagina
een natte plek had eerst dacht ik omdat ze net naar de wc was geweest dat het pis was maar ik dacht dat kan
niet zo zijn ik wou dus weten wat het was dus ik dacht als ik nou wat laten vallen kan ik zien wat er gebeurt onder dat
korte rokje dus ik deed dat zo en ik kijk en ik zag dat haar hele vagina nat was en ze had geen ondergoed aan
zij keek toen in een keer naar beneden en zag dat ik aan het kijken was en zij in een keer van kom eens mee jij
dus ik leip mee en ze liep naar boven ik liep achter haar aan toen we boven waren zegt ze in een keer dit mag je tegen niemand zeggen
maar ik word heel geil van jou dus ik schrok daar van en wou weg lopen maar toen zij ze van je vind het toch niet erg
pik zei ik schrik er wel van maar ik vind het niet erg zij zei gelukkig daar was ik namelijk echt bang voor vervolgens zegt ze wil je anders
even voelen ik zo ja graag dus ik ging voelen en voor dat ik het wist was ik haar voorzichtig aan het vingeren zij vind dit zo lekker dat ze vroeg of zij mijn
pik ook mocht zien eerst wou ik het niet maar toen dacht ik waarom ook niet dus ik deed mijn broek om laag en mijn pik was nog nooit zo
stijf geweest en zij zo hij is best wel groot steek hem er is in ik zij dat kan ik echt niet doen zij zij tuurlijk wel ik ben de oudste dus
jij krijgt toch geen problemen toen dacht ik van eigenlijk is dat ook zo dus toen hadden we seks en het was intens lekker


maar moet ik het nu ook tegen mijn ouders vertellen en
kan ik dit vaker dien als mijn nicht dat ook wil?

5 reacties

Ik wou da ik u was jong egt waar mijn nicht is zo heet dat ik er zelf nu weer een stijve van krijg door er aleen maar aan te denken.

Dus ik zou zeggen doe gerust lekker voort.

Als jullie het beide erg lekker vonden zou ik lekker doorgaan

Ik denk dat het beter is om nog een paar jaar te wachten het is namelijk illegaal om te neuken als je nog geen 16 bent en het is illegaal om te neuken met iemand die 18 of ouder is als je zelf nog geen 18 bent

Eh, da's niet waar.
Als je ouders er van weten, én ze vinden het ernstig én ze doen aangifte, dan kan het strafbaar blijken.

De wet geeft juist de mogelijkheid om experimenteren juist niet strafbaar te stellen.
Het is dus beslist niet zo van: Onder de16 is alles strafbaar en direct op je 16e verjaardag niet. Echt niet.
In dit geval: Nee. Als je ouders er al van horen, dan kunnen ze (en dat ligt zeer voor de hand) besluiten dat dit onder gezond experimenteren valt en dat het leeftijdsverschil ook helemaal niet erg is. En dat ligt erg voor de hand.
Ik denk dat het beter is om nog een paar jaar te wachten het is namelijk illegaal om te neuken als je nog geen 16 bent en het is illegaal om te neuken met iemand die 18 of ouder is als je zelf nog geen 18 bent
als je het beide wil is het goed toch? ik doe het ook soms met me neef die 7jr ouder is..hij 23..ik16..elke x weer genieten van elkaar

Reageer