Vraag

Seks met mijn nicht

  • 19 August 2018
  • 19 reacties
  • 4518 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb seks met mijn nicht gehad ik ben zelf ook een meisje en we deden het graag maar op eens wilde ze geen seks meer maar ik snap niet waarom want ze heeft geen vriendje ofzo en 1 keer hadden we een trio gedaan met mijn nicht ik en een vrindin van haar met die vrindin heb ik al lang niet meer gesproken met mijn nicht nog maar pas ze vroeg me ook hoe je een tampon in moet brengen want we waren aan het zwemmen zij kon niet mee doen maar vroeger mocht ik altijd haar tampon inbrengen maar ineens mag het niet meer maar ze kan het zelf niet maar ik vind het gewoon zo raar dua mijn vraag is wat zou er met haar kunnen zijn

19 reacties

Het is zeer waarschijnlijk dat zij er gewoon geen zin meer in heeft.
Misschien vindt zij het een beetje vreemd, of is ze gewoon onzeker over haar lichaam.
Alleen zij kan daar eigenlijk antwoord op geven.
Hey,

Het is in Nederland streng verboden om seks te hebben met familieleden. Misschien is je nicht hier onlangs achter gekomen of heeft ze zich beseft dat wat ze doet fout is.
@REME4 ik ben zelf niet van Nederland mijn nicht ook niet dus die regels zijn niks voor ons ik ben nu in België maar ben oorspronkelijk afkomstig van een ander land maar die ga ik niet benoemen om redenen dat ik niet wil dat iemand mij herkend
@MENSPERSOON dankje voor je reactie
"ik ben zelf niet van Nederland mijn nicht ook niet dus die regels zijn niks voor ons ik ben nu in België "
Als het goed is, verschilt de Belgische wet niet in dat opzicht....
Wat betreft trouwen zit er wel een verschil in.
Hey,

Zoals menspersoon al zei in België is het ook verboden, sorry trouwens wist niet dat je in België woonde?
@REME4 zo als ik al heb gezecht komen ik en mijn nicht van een ander land en in dat land hebben we seks gehad daar bestaad die wed niet
Ik denk dat je nicht misschien wel verlieft is geworden en dat ze dat niet wil vertellen
@HEEEL ANONIEM dat zou kunnen ?
Ik weet niet maar zou het kunnen dat jullie contact ook is afgenomen
Want mis (niet naar ofzo) is er iets van jou waar zij achter is gekomen waardoor ze zich nu schaamt ofzo
ik zou niet weten waarvoor ze zich zou moeten schamen om mij ons conact is super goed maar ik vind het gewoon zo raar waarom het ineens allemaal niet meer mag dus ja
Ik weet niet hoor ik zou het zelf miet mogen wagen om ook maar on de buurt van Mn nicht te komen dus ja (net als dat mijn ouders me hebben gezworen dat ze me uit huis zetten als Ok sex heb voor Mn 18e)
Ja maar mijn ouders weten hier niks van het was trouwens heel onverwachts toen we het deden want we sliepen samen en toen begonnen we over vingeren,beffen,ongesteldheid,piemels,masturberen,seks enzo voort en toen heb ik haar gebbeft en toen zij mij en de volgende dag kwam een vrindin van haar ik was er trouwens ook nog altijd en die vrindin bleef ook slapen en toen hadden we een trio gedaan het was wel heel leuk want die vrindin van haar had al hele dikke borsten en ik niet zo dikke en mijn nicht had ook redelijk dikke dus ja sorry voor de lange uitleg
Maakt niet uit maar ff een vraag ben jij dan lesbienisch of hetero niet fat het uit maakt maar gwn een vraag
Ik ben bi
ik ben niet echt voor een kant daarom zeg ik bi maar ik ben nog aan het experimenteren
Datvis handig om te weten dat ik niet per ongeluk een voor jou beledigende reactie poost erbij zelf heb niks tegen bi of gay on
Ja ik ben bijna 14 dus ik zit nog te experimenteren het is gewoon dat meisjes vertrouwelijker aan voelen op een of andere manier vind ik het fijn dat ik ben begonnen met een meisje maar nu moet ik de juiste jongen nog zien te vinden dat word afwachten

Reageer