Vraag

seks met mijn broer

  • 30 March 2023
  • 13 reacties
  • 3912 Bekeken

Badge

Hey hallo! ik ben 13 jaar oud en heb al sinds ongeveer me 9e seks (alleen pijpen, vaak doen we dan 69 stand of om ste beurt) met mijn broer. het gaat zo: mijn broer komt in me kamer en doet gewoon me broek uit. ik vindt het soms ook wel leuk en fijn, daarom doe ik soms ook gewoon mee. wat is jullie mening hierover?


13 reacties

Hij blijft je broer, wanneer jullie het onveilig doen kan het verkeerd aflopen. Hoe oud ben jij, en hoe oud is je broer? Want wanneer je broer ouder is  dan 18 is het geen gewone sex maar is het een verkrachting. 

Reputatie 7
Badge +17

Het lijkt me niet echt verstandig want het kan de relatie met je broer wel verpesten. Ik zou er mee stoppen als ik jou was.

Badge

Mijn broer is 15, ik 13

Reputatie 2
Badge +2

Omdat het leeftijdsverschil tussen jullie vrij klein is, is seks tussen jullie niet strafbaar (als in jullie worden niet vervolgd als het uit komt en er geen aangifte wordt gedaan door je ouders). Dit mits het geheel vrijwillig is. Seks tussen familieleden is in tegenstelling tot wat veel mensen denken in Nederland niet strafbaar. Wel is het sociaal onwenselijk. Dat taboe heeft natuurlijk een oorzaak en dat is de kans op nakomelingen met een genetische afwijking nog al groot is. Maar als jullie alleen pijpen en beffen maat je gewoon doen wat je lekker vind. Zorg alleen wel dat de buitenwereld het niet te weten komt vanwege een sociaal stigma.

Reputatie 2
Badge +2

Ik lees nu dat jij ook een jongen bent en dus niet zwanger kunt raken. Als je het dus geheim houdt is er geen probleem denk ik. 

Reputatie 7
Badge +4

Je neemt 1 april wel heel serieus, maar veel plezier zou ik zeggen. Doe je broer de groetjes

Reputatie 3
Badge +2

Doe maar niet...

Reputatie 2
Badge +2

Je zegt dat je het "soms" leuk en fijn vind. Als je dit niet vind moet je echt voor jezelf opkomen en zorgen dat er niks gebeurt. Anders is het gewoon verkrachting en je broer MOET leren dat dat niet oké is

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou het blijven doen als het lekker is misschien verder experimenten dan weet je meteen hie alles gaat in een veilige omgeving en kun je zo vaak je wilt mensen zeggen van is incest enzo wat ook zo is maar als je het leuk vind gewoon doen 

Reputatie 5
Badge +3

@anoniem09 Doen jullie het ook anaal of blijft het alleen bij pijp en trekwerk?

Badge

@anoniem09 Doen jullie het ook anaal of blijft het alleen bij pijp en trekwerk?

alleen pijlen 

Reputatie 7
Badge +7

Dit valt gewoon onder incest lijkt me. Ik raad het flink af

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou het niet doen

Anders kun je er later spijt van krijgen

Reageer