Vraag

seks met mij zelf (14 jaar)

  • 18 January 2020
  • 5 reacties
  • 1858 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi

ik heb zo’n ontzettende zin in sex maar heel veel mensen zeggen dat je geen huishoudelijke dingen kan gebruiken als dildo, maar ik wil het zo graag en ik wil je alleen met mezelf doen en ik wil niks bestellen of kopen in de winkel. Wat kan ik dan het beste gebruiken want ik wil nog geen vriendje en douche kop heb ik al te vaak gebruikt ik wil iets nieuws en vingers doe ik al altijd al.

groetjes


5 reacties

Maar ik ben er wel echt klaar voor en dat weet ik zeker omdat ik nu 14 ben en wilde het al op mijn elfde en nu wil ik Gwn zo graag het doen!😍

 

met een vriend die je heel erg vertrouwd of wachten tot je een vriendje heb

Reputatie 3
Badge +3

Huishoudelijke dingen zoals pennen, de handvaten van haarborstels en tandenbortsels in jezelf stoppen is inderdaad een erg slecht idee. Het kan afbreken, de zaken daaronder beschadigen en het lijkt mij ook best pijnlijk.

 

Ik denk dat als je seks wil hebben, je moet wachten op de juiste persoon. Dus inderdaad een vriend of vriendin (niet vriendschappelijk). 

 

Sorry voor dit ietwat waardeloze antwoord en nog een fijne dag! 

groetjes,

Kitsune-san

Ik weet dat mijn zusje wel eens het handvat van haar haarborstel gebruikt. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi forumgebruikers,

 

zoals Kitsune-san al aangeeft, kan het gebruiken van voorwerpen, anders dan seksspeeltjes, gevaarlijk of schadelijk zijn. 
tips zoals ‘een handvat van een haarborstel’ gaan dan ook in tegen forumregel 9: geef geen schadelijke tips. 
houd daaar rekening mee bij het plaatsten van een reactie.

 

Namens De Kindertelefoon, Mariska

Reageer