Seks met je Ex.

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee.

Ik heb dus '' Seks met je Ex. ''
Het klinkt leuker dan dat het is.

Het is namelijk tegen mijn wil in.
Het begon allemaal toen ik hem leerde kennen toen ik 14 was.
Ik heb 2 jaar lang een relatie met hem gehad.

Tot 3 maanden terug.
Ik heb het uitgemaakt omdat hij tegelijk een ander had.
Ik trok dat niet & was helemaal kapot hierover.

Na een week appte hij me dat hij me wou spreken.
We spraken af bij zijn huis.
Het gesprek ging over dat hij me terug wilde enzo.
Waarop ik antwoorde: Hou je mooie praatjes voor je. En boos/verdrietig wegliep.

Een aantal weken hadden we geen contact.
Totdat ik opeens een appje kreeg dat hij me dringend moest spreken.
Eerst wou ik niet reageren maar ik heb het uiteindelijk toch gedaan.. Stomme keuze.

We spraken af bij mijn huis & toen heeft hij me misbruikt.
Me ouders waren niet thuis en hij bedreigde me met een mes.
Als ik niet zou doen wat hij zei dan zette hij een foto van mij waarop ik geen kleding aan heb op internet.
Die foto is dus genomen terwijl hij me misbruikte.

Het gaat maar door & ik wil niet meer.
Geen zin in me leven.
Geen zin in niks.
Voor mij hoeft het niet meer.

Ik voel me vies.
& Misbruikt.

Ik zoek hulp.
Maar weet niet hoe.

Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt! Heel veel Bedankt!

11 reacties

Hee,
wat heftig om te lezen meid!
Je kunt het aller beste naar de politie gaan om meteen een angifte te doen. Je kunt ook met de politie chatten, ze bespreken dan de site en dan vertellen ze hoe je het best hem kan aangeven, wat je kan doen ik de situatie doen. Je kan het wel googelen, en als je wilt dat ik het voor je zoek, mag je het zeggen. Maar je moet dit echt vertellen en dit mag echt niet.
Lukt het je om het je ouders te vertellen? Je ouders kunnen ook samen met jou naar de politie.
En ik vind het super knap dat je hulp wilt zoeken! Petje af!
Heel veel sterkte!

xx
En trouwens, kun je ook hulp zoeken om dit te verwerken? Kan therapie daarbij helpen?
Ik las namelijk dat het grote impact heeft gehad op je leven. Zoiets verwerken is ook niet makkelijk, helemaal niet in je eentje.
Je komt hieruit! echt waar!
Sterke meid

xx
Heyy,
wat erg voor je!!
1 ding: je moet er voor zorgen dat de politie hem heeft voor hij die foto op internet zet!!
dus zorg dat je snel naar de politie gaat voordat hij weer naar je toe komt.
ga met je ouders. Ik weet dat vertellen heel moeilijk is maar het is veel erger als hij ke blijft misbruiken.
zo gauw mogelijk naar de politie dus!
Ik hoop dat hij je daarna met rust laat..
Sterkte meis! &hou ons op de hoogte
xx hartjefoood
Heej.

Ik ben echt zo bang..
Ik kan er haast niet meer van eten..

Bang dat hij die foto op internet zet.
Als dat gebeurt, is me leven echt kapot.

Hij dreigt me ook dat hij me nummer op internet gooit.
Dan krijg je van de vervelende stalkers over je heen.

Dat wil ik allemaal echt niet!

Maar aangifte doen bij de politie.
Nee, dat durf ik niet.

Me vader is ook altijd boos op me.
En me moeder zie ik niet meer.. vanwege een scheiding.
Ik ben bang dat hij heel boos wordt als hij hier achter komt.

Wat moet ik doen?!
Je vader zal echt niey boos worden, hij zal er waarschijnlijk eerst heeel erg van schrikken maar dan ben je in ieder geal niet wlleen en kun je er samen wat aan doen
Heei,

I hope so @Traingtohelp.

Lees ff met andere Topic. http://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/helpt-de-pil-altijd-seks-18915/

Bye, x
Hey meis,
Wat erg om te lezen dit! Ik schrok me kapot! Je hoeft je niet vies te voelen, want als er iemand vies is dan is hij het wel. Hij doet dingen die helemaal niet oké zijn en hij dwingt je tot seks, bedreigt je met een mes en met een foto, dus genoeg redenen om naar de politie te gaan. Je moet actie ondernemen, want dit kan hij je niet aandoen zonder ervoor op te draaien. Doe jezelf alsjeblieft niks aan, want je mag jezelf dit niet verwijten. Hoe moeilijk het ook is, je moet iets doen, want dit kan niet. En, als je me nodig hebt, je kunt altijd bij me terecht. 
XXX dancingqueenie
Hee,
mag ik nog een paar vraagjes stellen? Als je ze liever niet wilt beantwoorden hoeft het niet.
Waar ben je precies zo bang voor als je naar de politie gaat? Je bent ook bang dat de foto wordt verstuurd en dat hij je nummer op internet wordt gegooit. Om dat juist te voorkomen, kun je het best naar de politie gaan. Hij heeft dan een probleem en dan zou hij weinig nog jou aan kunnen doen.
Dit is echt belangrijk meid, je kunt dit echt niet alleen. Je hebt iets heel heftigs meegemaakt.
Waarom denk je dat je vader boos wordt als je dit verteld? Ik denk dat je vader schrikt, maar ik denk dat hij je echt wilt helpen.
Zijn er mensen die je kunnen helpen?
Heel veel sterkte!
Je kan naar de politie gaan dan aangifte doen op hem
Ga naar de politie of je ouders.
Hoi 🙂,

Wat een verhaal zeg! Ik snap dat je bang bent.
Ik ben ook bedreigt door een jongen; als een vriendin van mij hem nog 1x zou aanspreken, ging hij mijn naaktfoto's op instagram gooien. En dat heeft hij ook echt gedaan. Ik zat op een school met 1500 leerlingen, en ik zit in de eerste (ben blijven zitten). Ik werd 1/2 maanden door allemaal jongen uitgelachen en uitgescholden; ****/****/banga dit dat zus zo. Ik vond het heel erg dat het gebeurt was (ging me zelf lopen snijden, maar niet bij mijn aderen hoor), maar ik vond dat mijn school op de eerste plek stond. Maar toch is mijn eerste jaar kapot gegaan en doe ik het nu voor de tweede keer. Die foto's blijven me achtervolgen, maar ze verpesten niet gelijk je hele toekomst? Ik ben van school veranderd en opnieuw begonnen. Ik haal nu vrij goede cijfers, ookal worden mijn foto's elke keer opnieuw geplaats. Blijf sterk schatje, ik weet hoe je je voelt.

Xxx

Reageer