Vraag

seks met internet crush

  • 21 February 2021
  • 2 reacties
  • 418 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo ik ben een jongen van 14.

ik praat al best een tijdje met een “influencer” en zij is 20 jaar oud.

ik praat al een tijde met iemand op het internet en heb haar al 1 keer gezien en hebben toen al gezoend en een beetje gevoelt. ik heb op het internet gelezen dat als de minderjarige het ermee eens is dat hij het zelf mag bepalen. dus hebben we afgesproken om seks te hebben (1ste keer seks). dus had ik een paar vragen.

  1. klopt het wat ik op het internet heb gelezen 
  1. hoe kan ik mij het best voorbereiden
  1. wat kan ik het best doen tijdens de seks
  1. een leuke plek

2 reacties

Ik heb geen ervaring met de wet of rechten, dus zie dit meer als mijn standpunt dat hard advies.

Er zijn hier een aantal problemen.
Allereerst is zijn twintig en daarmee een volwassene terwijl jij veertien en daarmee een minderjarige bent.
Gezien je jonger bent dan zestien bent,  heb je de leeftijd van seksuele meerderjarigheid niet. 
Artikel 245 van het Wetboek van Strafrecht zegt er het volgende over.

 

Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

 

Het oogt niet helemaal up-to-date , maar dit zou betekenen dat jullie geen seks zouden mogen hebben.
Zij is dan strafbaar bezig ongeacht jouw toestemming.

Een tweede probleem is jullie posities tegenover elkaar.
Staan jullie namelijk op gelijke voet?
Als jij haar fan bent of zoiets, dan kun je waarschijnlijk al zien hoe ze iemand kan beïnvloeden om zomaar iets te doen.


Mocht je het dan toch doen (wat ik sterk afraad), dan is het volgende belangrijk: 

Wat betreft voorbereiding zijn voorbehoudsmiddlen enorm belangrijk.
Condooms, de pill, whatever.
Zonder minstends een van die moet je geen seks hebben.
Glijmiddel kan ook geen kwaaden een goed voorspel is ook belangrijk.
Regel dat ruim van tevoren met je partner.

Wat de plaatst betreft kun je het altijd bij een van jullie thuis doen, hoewel een hotelkamer misschien beter is.
Gezien zij meerderjarig is hoort dat makkelijker te regelen te zijn.

 

Reputatie 1
Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

dankjewel ik denk dat ik het nu begrijp. en ga het dan ook afbellen.

Reageer