Vraag

seks met hond


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ben een jongeman van 14 jaar, en ik merk dat ik de dwang krijg om mijn hond mij seksueel te laten stimuleren. Is dit raar? Of hoort dit bij je puberteit? 


13 reacties

Badge

Dat is niet zo raar, soms heb ik ook de dwang om mijn grootte piemel in mijn hond z’n zwoele strot te duwen. Dit is heel normaal.

Ja hoort bij puberteit maar NIET DOEN het zorgt voor infecties

Ja hoort bij puberteit maar NIET DOEN het zorgt voor infecties

Zoals?

Dat is niet zo raar, soms heb ik ook de dwang om mijn grootte piemel in mijn hond z’n zwoele strot te duwen. Dit is heel normaal.

Oké bedankt, ben ik niet de enige. Ik wil al meerdere malen mijn penis in mijn hond deponeren, maar ik wacht tot ze een jaar of 2 is, zodat mijn massieve penis haar lieve gezichtje niet molesteert.  

Interessant dat jullie vrijwel dezelfde schrijfstijl hebben en “net nieuw” zijn.
HmmMm

In any case:
NEE

Ik kan nou niet echt zeggen dat het normaal is, om seks te willen hebben met je huisdieren.
Het is immers niet de norm om seks te hebben met huisdieren.

Ik ga er maar van uit dat dit een of andere grap is.

Karel :)

Nee, het is niet normaal.  Ik geloof dat dit een grap is, zo ja, ga spelen met je duplo.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 5
Badge +5

Dat is niet zo raar, soms heb ik ook de dwang om mijn grootte piemel in mijn hond z’n zwoele strot te duwen. Dit is heel normaal.

Oké bedankt, ben ik niet de enige. Ik wil al meerdere malen mijn penis in mijn hond deponeren, maar ik wacht tot ze een jaar of 2 is, zodat mijn massieve penis haar lieve gezichtje niet molesteert.  

Je bent ziek man

Gebruik eeen condoom, en je hond gaat ook nog dood ntw

Reputatie 1
Badge

Probeer. Het. Niet.

Ga in plaats daarvan jezelf bevredigen en doe niet te domme dingen.

 

AJ <3

Reputatie 4
Badge +3

BLIJF VAN DAT ZIELIGE BEEST AF! Misschien komt dit stom over, maar het is goor en vies! Het is ook zielig. Niet doen, en als je het doet hoop ik dat er iemand achter komt en dat je ervoor zult boeten, dit vind ik te ver gaan!

Reputatie 4
Badge +3

Gebruik eeen condoom, en je hond gaat ook nog dood ntw

Maar maar maar, gadver damme, 

Reputatie 4
Badge +3

IK WORD OPRECHT PISSED VAN DEZE REACTIES! Mensen denk eens even na! Het is een dier, je hoort GEEN sexuele dingen te doen met een dier EN al helemaal niet met de hond! Ik ga ervan uit dat je nog thuis woont bij papa en mama, BAH! Mensen denk na en wees geen overgeile puber,  al steek je je pik in een etui, of in een broek, succes, MAAR blijf van dat zielige beestje af, ook kan het voor hele erge infecties zorgen, en als je het doet hoop ik dat ie ‘m eraf bijt, ik hoop dat de mensen van de kindertelefoon mijn frustratie begrijpen en me niet van het forum knikkeren! 
 

Hoi

 

Tijdens de puberteit kunnen allerlei fantasieën je hoofd binnenstromen. Echter is het niet de bedoeling om op elk van deze fantasieën in te gaan. Zeker niet op deze. Seksuele handelingen uitvoeren met een dier valt onder dierenmishandeling. 

 

Naast dat je je hond ernstige verwondingen en een zwaar trauma kan bezorgen, zijn de gevolgen voor jou ook niet prettig. De kans dat je een infectie oploopt is vrij groot, en moest iemand ontdekken dat jij intiem omgaat met je hond, kan je daar ernstige problemen mee krijgen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer