Seks met familie

  • 19 February 2019
  • 4 reacties
  • 8831 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,
Mijn zus is echt geil, ze heeft cupmaat C80 en een lekkere kont. Ik heb al een paar keer afgetrokken en kreeg een gevoel om hoger op te gaan. Ik kreeg seksgevoelens. Mijn zus 3 jaar ouder dan mij, volledig volgroeide borsten en een mooi rond lichaam vroeg of ik seks met haar wilde, want ze wilde het al een keer gedaan hebben voor ze het met haar geheime liefde deed. Ik stemde ermee in. Onze ouders waren niet thuis en we gingen naar de badkamer. We trokken onze kleren uit en zijn trok me af en pijpte me eerst. Daarna begonnen we. Ze wilde steeds iets harder en ze kreeg een orgasme. (We deden het trouwens met een condoom) Toen we klaar waren gooide ik de condoom in de vuilnisbak en we gingen weer verder met ons leven.

Een week later zegt mijn zus tegen mij: 'Hey, vond je het vorige week ook zo lekker?'. Ik zei: 'ja'. Daarna vroeg ze of ik het weer wilde doen aangezien onze ouders weer niet thuis waren. Ik stemde er weer mee in en we hadden weer geweldige seks. We zijn nu van plan om het elke maand 1 keer te doen, omdat we het allebei erg aangenaam vinden.

Hebben jullie wel eens seks met een familielid gehad? Zo ja hoe vonden jullie het?

4 reacties

Nee gelukkig heb ik geen seks gehad met familie
Het lijkt me ook niet verstandig om dit door te zetten om seks te hebben met je zus
Hoi

Een vaste relatie tussen familieleden wordt vaak becommentarieerd. Als die relatie bijvoorbeeld zou eindigen, zou dat voor een ongemakkelijke situatie kunnen zorgen tussen je zus en jou. Jullie lijken momenteel seks met elkaar te hebben zonder een vaste relatie. Verder, met name een vaste relatie, zou ik niet gaan.

Het lastige is dat het wel eens gebeurt dat één of beide van de 'friends with benefits' gevoelens ontwikkelt voor de ander. In zo'n geval wordt de situatie vaak ingewikkeld. Het is belangrijk dat jullie je daarvan bewust zijn.

Elk van jullie moet goed beseffen dat hij of zij er op elk moment mee kan stoppen. Jullie doen het veilig, en lijken het beiden fijn te vinden, maar vanaf dat dat niet meer het geval zou zijn, is het belangrijk om dit aan te geven.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +3


Ik deed het met mijn nicht elke maand bijna en soms elke week het is nu uit😭😭 maar anders deden we het vaker
Ik ben ook van mening dat het niet verstandig is deze relatie voort te zetten.
Je zult redelijk wat commentaar krijgen van je omgeving en je familie, als zij er achter komen.
Daarnaast werk jij jezelf nogal in de nesten als je ook een emotionele verbintenis aangaat met je zuster.
Dat kun je lastig zomaar opgeven.

Reageer