Vraag

Seks met een vriend

  • 3 June 2018
  • 6 reacties
  • 1546 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Halloo, ik ben een meisje van 15 en ga om met een jongen van 20. We hebben het leuk samen en doen ook vaak leuke en gezellige dingen, we houden het altijd op knuffelen maar afgelopen weekend ben ik bij hem wezen slapen en is er van alles gebeurd.. We begonnen eigenlijk meteen met elkaars kleding uit de doen, en strelen en zoenen. Het was zo opeens(maar zo fijn) we lagen samen op bed en hij had me gevingerd en ik hem getrokken. Het was een tijdje later en toen kregen we allebei zin en hadden we er ook bij geneukt. Ik vond dat zo fijn met hem, ik heb het nog nooit zo fijn gehad. Maar het zit nou eenmaal zo; hij wil geen vriendin,mij niet, iemand anders niet. Niemand. Hij wil gewoon graag iemand waar die gezellige dingen mee kan doen (ik dus) maar ik had nooit verwacht dat we seks zouden gaan hebben. Ik wil dit graag vaker maar hoe kan ik zoiets nou laten merken? Ik bedoel, ik ga vast wel vaker met hem slapen maar om zo elke keer samen te gaan neuken zonder relatie is ook weer zo raar toch? En daarbij is het leeftijdsverschil ook groot om elke keer te neuken. Maar toch,hoe kan ik de volgende keer laten merken dat ik het weer wil doen? Want hij vond dat echt fijn dat merkte ik aan hem en ik ook! Help me alsjeblieft. Xx Lisa

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey Lisa,

Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Het hoeft niet per se raar te zijn om seks te hebben zonder relatie. Echter maakt het leeftijdsverschil dit wel een tikkeltje aparter. Maar ik ga verder niet op het leeftijdsverschil in, dit is helemaal aan jou.

Jullie zijn nu ‘friends with beneifits’, waar helemaal niets mis mee is als jullie dit beide willen. Ik krijg sterk het idee dat beide partijen het erg prettig vonden en waarschijnlijk dit vaker willen doen. Dus als jij geen moeite hebt met het leeftijdsverschil is het totaal niet raar seks te hebben zonder relatie. Zolang je maar oppast dat er geen gevoelens in het spel komen, want dat kan jullie band enorm verslechteren/verknallen als het misloopt. Zorg dat jullie beide dezelfde verwachtingen ervan hebben als jullie van plan zijn dit regelmatiger te doen.

Je kunt hem volgende keer gewoon zoenen, zoals het de vorige keer ook gegaan is. Vanuit daar verwacht ik dat het vanzelf zal gaan als ik lees hoe graag jij het wilt en hoe graag hij het ook lijkt te willen.
Reputatie 3
Badge +8
Even off-topic;
Heb je uiteindelijk nog seks gehad met je ex-vriendje en hoe is dat uiteindelijk afgelopen..?
Hee daan, ik denk dat je het over mijn vorige topic hebt. Maar ik heb dat inderdaad gedaan, ik heb er achteraf wel spijt van. Maar verder hou ik het liever voor mezelf als je dat misschien begrijpt. Groetjes Lisa
hey lisa , zelf zou ik het heel fijn vinden als jongen als een meisje hier eerlijk over is en het gewoon hard op zegt .
Verder als ik ik jullie situatie zat, zou ik het als jongen heel leuk & fijn hebben gevonden .

gr Hugo.
Reputatie 3
Badge +8
Ik doelde inderdaad op je vorige topic. Was gewoon benieuwd hoe dat was afgelopen. Verder gaat het mij ook helemaal niet aan, dus begrijp het volledig.
Het enige raren is dat jij 15 bent en hij 20

Reageer