Seks met een meisje op je 14de?

• 14 april 2016
  • 8 reacties
  • 745 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik ben samen met een meisje (zij is 15) (lesbisch) al 5 maand en ze vroeg onlangs of ik het zou zien zitten om met haar seks te hebben. Maar ik weet niet hoe dat gaat bij 2 meisjes en of ik daar niet te jong voor ben.
Iemand tips?

xxx
Myrthe

8 reacties

hoi

ik zou niet seks gaan hebben op je 14de als je het niet wilt dan moet je het proberen duidelijk te maken aan haar
Reputatie 7
Badge +17
Legale leeftijd.
Vraag aan haar of zij het weet en anders zoeken jullie het op.
Precies 14 is heel jong.. maar jij maakt de keuze. Vraag of zei weet hoe het moet. . en dan zoeken jullie het op.
hey allemaal,
Al bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het gewoon ga doen, het lijkt me echt wel leuk! Ik denk dat zijzelf al ervaring heft dus ga ik haar gewoon laten doen en dan zie ik wel. Maar bedankt voor de tips!
Ik zal het niet doen want het is nog best Jong en misschien kunnen er Wat gebeuren tijdens het doen
Reputatie 7
Badge +17
Als jullie het beiden willen is er niks aan de hand.

Over wat Rilaboy zei: het enige wat er zou kunnen gebeuren is een SOA omdat ze allebei meisjes zijn (want anders was zwangerschap ook een risico). Waarschijnlijk hebben ze die niet omdat ze nog met geen ander persoon het hebben gedaan .
Ik vind dat je het zelf mag weten of je het wil doen.
Als jullie allebei denken dat je er klaar voor bent, moet je het gwn doen

Reageer