Seks met beste vriend van mijn broer

  • 21 July 2019
  • 3 reacties
  • 4320 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
ik ben Boyboiii, en ik ben 14 jaar!

Mijn broer (15) heeft een beste vriend van 16. En ik ken hem ook wel een beetje. Ik noem hem nu voor het verhaal even Guy.

Guy is ook homoseksueel net als ik.

laatst toen Guy bij ons logeerde. Hoorde ik hem kreunen, en mijn broer ook, maar ik hoorde ook een random meisje. Ik keek door een kiertje van mijn raam naar zijn raam. En ik zag dat ze een trio hadden. Stiekem heb ik best lang blijven kijken.

(Mijn ouders waren niet thuis, en me broer wist niet dat ik thuis was)

Mij heb mijn broer verteld dat ik ze gehoord heb.

Ik ben zo jaloers op hun, want ik zou dat ook graag willen. Mijn broer zei tegen me, dat Guy ook wel met mij dingetjes wou doen.
me broer zei dat ik dan moest denken aan: Pijpen, trekken, rimmen, likken, (in ieder geval niet neuken of verder)

Ik wil het opzich wel maar ik durf niet, want ik zie hem daarna nog heel vaak.

Ik vind het nu best ongemakkelijk om Guy weer te zien. Maar ik wil wel graag pijpen, rimmen etc.
ik weet alleen nog niet of ik dat met Guy wil doen, dan weet mijn broer het ook meteen natuurlijk.

Wat zou ik doen? Wel met Guy dingetjes doen, of niet?

Reageren zou lief zijn!

Groetjes!

3 reacties

dankjulliewel!
Hey Boyboiii

De beste vriend van je broer is bereid tot seks met jou, dit lijkt je een fijn idee, maar toch heb je je twijfels. Je vreest onder andere dat de sfeer tussen jullie ongemakkelijk zal worden.

Als Guy en jij jullie verwachtingen grondig met elkaar delen, zouden jullie een fijne ervaring tegemoet kunnen gaan. Baken je grenzen duidelijk af, en vermeld gerust wat je wel en niet fijn vindt.

Moest een van beiden tijdens het gebeuren twijfels krijgen, kunnen jullie op elk moment stoppen. Dat je in zou stemmen met het voorstel van Guy, betekent niet dat je niet meer van gedachten kan veranderen. Moest je ergens een naar gevoel bij krijgen, is het van belang dat je dat aan durft geven.

Je kan er ook voor kiezen om nog even na te denken over Guy's voorstel. Wie weet denk je er over een maand helemaal anders over, of kom je tot de conclusie dat je liever wacht met seks, tot je iemand ontmoet waar je verliefd op bent. De keuze ligt bij jou.

Groetjes
Kenshin
Ga op je gevoel af je zou het ook zou kunnen bekijken. Je kent Guy al dus zal waarschijnlijk doen wat jij fijn vindt ect. En het zou dan dus fijn kunnen zijn dat je spannende dingen kunt uitproberen met een prof. Maar denk er goed over na maar ik zie het als een kans om een keer jezelf te laten uitleven zeg maar.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt xx anoniemekoe05

Reageer