Vraag

seks met beste vriend. Ben ik homo?

  • 7 January 2017
  • 24 reacties
  • 70545 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi. ik had laatst gelogeerd bij mij beste vriend "damian" we waren in de woonkamer aan het gamen zijn ma was thuis in de keuken aan het koken. het was rond in de middag ofzo. terwijl we aan het gamen waren had ik de game gewonnen met race. hij jeetje kom we gaan nog een keer en zat me een beetje te aan me te duwen door jaloerzie. ik duwde heb terug en zei toen wacht maar ik kom als eerste klaar. en terwijl ik hem duwde glipte mij hand ineens naar zijn broek en voelde dat zijn wiener beetje hard was. we werden beiden stil en toen zei ik sorry . toen zei hij dat het een beetje raar was wat ik zei. ik moest toen even nadenken en herinnerde me weer dat ik tegen hem zei dat ik sneller klaar kwam maar bedoelde dat inverband met de game. dus ik zei ik bedoelde het niet zo. en toen zei hij ja ja en ging hij lachen. ik vroeg aan hem of hij hard was en hij zei toen ja en liet die zijn wiener zien hij pakte toen mijn hand en liet het op hem rusten zodat ik kon voelen. ik glipte perongeluk mijn hand toen ging zijn voorhuid naar beneden en hij moest toen kreunen en zijn gezicht werd rood. ik zei toen sorry en ging weer verder met me game. ik schamde me. hij zei toen dat het niet erg was en vroeg aan me of we naar zijn kamer gingen. toen zei ik oke. en lieppen we de trap op ik moest toen toevallig naar de badkamer dus ik liep daar langs. ineens hoorde ik zijn moeder zeggen dat we moeten douchen voor het eten. dus dat deden we, ik zat te denken om in bad te gaan. ik kleden me om in de badkamer en hij ook. hij vroeg of samen in bad gingen. ik zei ja dat is goed, want het kon toch niet geholpen worden we gingen al bijna aan tafel. zo terwijl we in bad waren pratende we over een seks fimpje dat we kunnen kijken maar hij werd hard en ik ook. ik voelde me ineens opgewonden en toen zei hij van laat mij ook jou wiener voelen dan en ik liet het toe voor ik het wiste was hij mij aan het rukke in het bad en ik had toen het idee dat ik iets bij hem moest doen. dus ik rukte hem ook hij moest weer kreunen en werd weer rood ik werd daar zo opgewonden van dat ik hem toen zoende. toen we beiden klaar kwamen . zei hij dat we dit vaker konden doen en ik zei tegen hem maar we zijn allebei jongens is dit dan niet raar. en hij was het met mij eens toen zeidie laten we het hier maar bij laten en toen zei ik nee , we zijn vrienden , het kan wel denk ik. we hadden al zovaak gedouched bij gym en samen seks films gekeken maar dit was voor het eerst dat we elkaar hebben aangeraakt. hij was zo hard. ik dacht dat het geen kwaad kon. hij bracht me toen uit me gedachte en zei dat later verder gaan. .. zowel naa het eten liepen we naar zijn kamer en hadden we een hardcore seks film opgezet. van zijn moeder mochten we het gewoon kijken omdat hij de smoes had opgezet dat het voor school was als huiswerk maar het was gewoon in realty de real deal. dus we hangde een kaartje op de deur van niet storen . dus we zaten de film te kijken en ik horde hem hijgen en hij zei dat weer hard is. ik vroeg aan hem zullen we dan een gay film kijken hij zei nee , ik kan er niet meer tegen. en vroeg toen of hij mij mocht neuke . ik zei nee , we kunnen elkaar ook gewoon eerst pijpen . dus hij pijpte me ik kwam klaar op zijn gezicht ik vond dat beetje onrespectvol dus ik likte het eraf. toen zei hij laten we toch die gay film kijken. en terwijl we dat keken werd ik zo warm van binnen ik wou het echt met hem doen . zo ik pakte hem vast en deed zijn broek omlaag en neukte aan de voorkant in zijn gaatje. we kreunde zo hard dat zijn moeder naar boven kwam om te vragen of het goed ging. dus en verder kwam ik klaar in zijn kont en hij kwam ook klaar ondertussen zat hij zichzelf te rukken. hij zei toen dat ik mijn benen moest openen en hij vingerde me in de kont. dit was zo een warm gevoel. en ik zoende hem weer. toen we klaar waren met alles. zei hij dat we gewoon vrienden blijven toen vroeg ik of we dit vaker gaan doen . toen zei hij ja dat is goed. .. maar door dit alles denk ik dat ik homo ben en is dit nou verkeerd wat ik deed ik kon het gewoon niet laten. dit was voor het eerst dat ik me zo warm en opgeladen voelde door hem en hij ook door mij waarcheinlijk. we hebben wel albei al een vriendin gehad. en op instagram liken we ook altijd bootypics nog steeks eigelijk. en dat we seks met meisjes willen maar ondertussen doen we het met elkaar. sinds het gebeure doen we het bijna elke dag . natuurlijk is hij geen homo en ik ook niet. we rukken elkaar steeks vakker af en op openbaare plekken zoals de bioscoop. we vallen nogsteeks op meisjes maar hebben wel intersse in elkaar... kan iemand mij vertelle wat dit betekent. en is het mogelijk dat wij Bi zijn want voor zover ik weet hebben we alleen interesse in elkaar en niet in andere jongens. hij is ook 15 jaar. ik denk ook niet dat we verliefd zijn maar worden best wel geila als we elkaar zien, aan elkaar denken of op fotos . Help me alstublieft .. alvast bedankt .

24 reacties

Hallo ik denk dat jullie twee gwn snel opgewonden worden en meestal als je opgewonden bent do je vanalles
Ten eerste, waarom mask ik dit niet mee want dit is fuckin geil
Ten tweede , de vraag, Ben jij/zijn jullie Bi
Helaas kan ik die vraag niet beamtwoorden alleen Julie
Wel kan ik je laten zien hoe je kan bepalen
Even copy paste hoor

Jongen;
Hetero - Je valt/wordt verliefd op meisjes
Bi - Je valt /wordt verliefd op Meisjes èn Jongens
Gay - Je valt/ wordt verliefd op Jongens
Uit her verhaal kan ik her moeilijk opmaken
Want jullie zeggen niet verliefd op elkaar te zijn , maar of dat echt zo is.......
Laat ik het heel tegenstrijdig eindigen
Je hoeft je trouwens helemaal niet te labelen als homo,bi of hetero, das eigenlijk achterhaald en nergens voor nodig
Maar als je je geaardheid zo graag wilt weten en kunnen benoemen moet je goed weten; Geilheid en Seks(en alle Sexuele dingen die er onder Worden verstaan) hebben niks te maken met je geaardheid
Nou success,veel plezier en denk aan je vriendschap, niet vergeten want ookal is dit fuckin geil.....vee vriendschappen gaan erdoor kapot
ja heel erg bedankt jullie beiden voor de info
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
Dit is een linkje naar de Kinsey scale. Hetero en homoseksueel zijn is niet of het een of het ander maar de meeste mensen zitten er tussen in. Het is niet raar voor mensen van jou leeftijd om te experimenteren. Als jij het prettig vindt doe het vooral. Denk er wel om om het veilig te doen 🙂. Zeker bij anale penetratie is de kans op het overbrengen van Seksueel Overdraagbare Aandoeningen aanzienlijk groter. Kijk hiervoor even op durex, hier een linkje 😉 http://www.durex.nl/producten/condooms/feeling-intimacy/invisible-voor-meer-gevoel/

Groet,
Sukkel in Nood
Hzo gebeurt mij dit niet! En wij kunnen die vraag niet voor je beantwoorden daar moet je zelf achterkomen
Veel succes en gr mij!
Hzo gebeurt mij dit niet maxv?
Harde ja
Ik denk niet dat je automatisch homo bent als je het met je beste vriend gedaan hebt. Ik zou dit eerlijk gezegd ook wel met beste vriend willen doen.
Zo iets zal ik ook wel eens een keer willen😅
Vriend ik weet niet of je gay ben. Ik denk uit dit verhaal eerder bi omdat je het met jongens doet maar ook omdat je gevoelens voor meisjes hebt. Maar nog een andere tip ik zou wel glijmiddel gebruiken. Ik gebruik zelf altijd zwitsal met mijn vriendin als glijmiddel omdat dat lekker glad is en ook nog lekker ruikt. En gebruiken jullie nog condooms? En heb jij zijn Weiner ook al in je kont gehad? En deed dit zeer? (Ik weet trouwens sowieso niet of jullie het nog doen, t is twee jaar later dat ik dit schrijf) dus zou je graag willen reageren Thomas dan? Verder succes met je leven en blijf jezelf en doe waar je gelukkig van wordt!
dit verhaal maakt me hardd
Je bent pas homo als je er verliefdheidgevoelens bij hebt
dit verhaal maakt me hardd
Same here haha
dit verhaal maakt me hardd
Jep mij ook, dit overkomt mij nou nooit
ik heb het wel een paar keer met mijn beste vriend gedaan echt fk geil

dit verhaal maakt me harddJep mij ook, dit overkomt mij nou nooit

ik heb vaak met mijn beste vriend gedaan. als je eenmaal begint is het moeilijk ermee te stoppen
Nee julie zijn geen homo je wordt alleem opgewonden door 1 man keuze is aan julie😉
dit verhaal maakt me hardd
Mij ook terwijl ik nooit intresse in mannen had

dit verhaal maakt me harddMij ook terwijl ik nooit intresse in mannen had

ik ook. ik wordt alleen snel opgewonden
Reputatie 2
Badge +3
Dat heb ik ook


dit verhaal maakt me harddMij ook terwijl ik nooit intresse in mannen had
ik ook. ik wordt alleen snel opgewonden

jaa same ook wel van jongens
-De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregels -
Reputatie 2
Badge

Dit is dus het gayste wat ik ooit heb gehoord… echt wtf.

Badge +2

Schaam je er maar niet voor!
Soms doe je weleens gekke dingen met een andere jongen/meisje als je geil bent.

 

Badge

Aight, had ik dit maar 😏

Reageer