Vraag

Seks met beste vriend!

• 28 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 2093 Bekeken

Vorige week gingen we op "kamp" met de klas en je mocht met een groepje van 6 in een kamer slapen maar ik en mijn vried waren als laatste over. Maar de tweede avond was mn vriend aan het douchen en hij kwam naakt de douche uit en ik zag zijn pik (mijn penis is 16cm ik ben 14 jaar) en hij zij random : ik ga mijn pik eens meten ik dacht : oke doe maar (zijn pik is 15cm hij is ook 14 jaar) en hij vroeg of ik met hem wou rukken ik zij ja we begonnen te rukken en elkaar te pijpen en uiteindelijk op het einde heeft hij me nog heel even anaal gepakt (in de kont geneukt) en toen is hij over mij klaargekomen. Deze week nodigde ik hem nog eens uit en vroeg of we het nog een keertje konden doen en hij zij nee.
1. Wat vinden jullie hier van 2. hoe kan ik hem misschien ovehalen om nog eens met hem te rukken.
{SORRY VOOR LANGE TEKST}

3 reacties

1. Ik vind het allemaal oke als jij er ook blij van wordt:D 2. Ik heb geen idee. Misschien wilde hij het maar een keer. Het is ook je beste vried dus misschien schaamt hij zich wel omdat hij dingen met jouw heeft gedaan en hij dat misschien eigenlijk niet wilde.
ja misschien was het maar eenmalig dankje
Nee is nee kan je niet veranderen
Je mag trouwens blij zijn dat je het 1 keer hebt meegemaakt:P

Reageer