Vraag

Seks maar 12 jaar

  • 30 March 2023
  • 18 reacties
  • 1449 Bekeken

Badge

Hoi! 
Ik ben een meisje van 12 en ik heb vaak de behoefte aan seks. Al weet ik niet of dat normaal is. Ik masturbeer ook vaak. Dus ik vroeg me eigenlijk af of er meer kinderen zijn die dat doen/hebben. En of het normaal is en wat ik eraan moet doen. Mag ik op deze leeftijd masturberen/seks hebben? 
x


18 reacties

Reputatie 7
Badge +9

ik weet niet precies wat masturberen is maar ik denk niet dat het normaal is om nu al aan seks te denken. probeer er wel zoveel mogelijk erover te praten. praten is altijd goed.

 

Reputatie 3
Badge +3

masturberen is dat je jezelf laat klaarkomen @ikweethetnietmeer2009 

ik ben 14 en ik denk ook heel vaak aan seks dus dat is wel normaal denk ik

Ik zelf ben bijna 14, en masturbeer af en toe ook. We zitten allemaal in ons puberteit, dus het is normaal dat je denkt aan seks. 

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Badge

Dont worry dat is allemaal heel normaal! Ik ben zelf een meisje van jouw leeftijd.  Het is normaal dat je in de pubertijd komt een dat je dan gaat experimenteren. Wees niet te wild maar geniet van jezelf🤷‍♀️

Hey is normaal dat je seksuele behoeftes krijgt op een bepaalde leeftijd en op masturberen staat geen leeftijd ik ben zelf een meisje van 15 en masturbeer al sinds mijn kleutertijd zonder te weten wat het was natuurlijk wist alleen dat het lekker aanvoelde. Met seks met een jongen zou ik nog even wachten als ik jou was je kan misschien met je bff experimenteren deed ik zelf ook toen ik 9 ofzo was en doe het nu nog steeds ondanks dat ik gewoon op jongens val we doen het puur voor het genot en doen eigenlijk alles bij elkaar beffen, vingeren en ook seks hebben seks met een meisje is net zo leuk ,als met een jongen en je geraakt niet zwanger van je bff.

Reputatie 2
Badge +2

Je bent 12 en dus kom/ben je nu in de puberteit en gaan de hormonen hun werk doen. Het is dus volkomen normaal dat je seksuele gevoelens krijgt. Masturberen is heel normaal en moet je vooral doen als je de spanning wilt verminderen. Of je aan seks toe bent kun je alleen zelf bepalen en niemand anders. ook je ouders en je vrienden/vriendinnen niet. Heb alleen seks als je er zelf aan toe bent en laat je niet onder druk zetten, anders is de kans groot dat je er spijt van krijgt. Je kunt prima jezelf bevredigen zonder dat je seks met ander moet hebben. Sommigen doen het erg jong, en sommigen doen het pas als ze volwassen zijn. Er ook mensen die nooit seks hebben. Dat is allemaal volkomen normaal.

Reputatie 3
Badge +2

Dus.. Raad het niet aan om op deze leeftijd te seks te hebben, dit ivm dat je er nog niet veel over weet en je bent nog jong, ook heb je nog geen vriendje. En ookal zoek je nu een vriendje moet je als eerst echt goed bevriend met hem zijn. Dus het is zeker niet aan te raden om op deze leeftijd seks te hebben. Doe maar niet.

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Hey is wel normaal hoor ik had hetzelfde als ik 13 was 

Reputatie 2
Badge +2

Beste Anoniempje13333, 
ik lees in je reacties dat je bij verschillende meiden wel erg graag wil helpen. Aangezien je geen contactgegevens mag uitwisselen ben je behoorlijk kansloos. Doe dus masr niet.

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ik wil enkel maar helpen hoor.. en wat niet mag is altijd leuker toch? 

Badge

Gewoon doen ik heb op m’n 12 m’n eerste x seks gehad en ik heb genoten!!

Reputatie 7
Badge +7

Gewoon doen ik heb op m’n 12 m’n eerste x seks gehad en ik heb genoten!!

Seks op je 12de is volgens mij strafbaar en ook zeker niet goed voor je. Op zo'n jonge leeftijd kun nog niet goed je grenzen aangeven en kan iemand daar dua sneller over heen gaan. Dan is het verkrachting. En dat is al helemaal strafbaar.

Je wordt dan ook nog veelste vroeg volwassen en dat is ook niet goed voor je.

Op je 12de moet je bezig zijn met je eerst relatie of masturberen. Niet al met dat je eerste keer seks hebt gehad.

 

Voor @L.mo ik zou proberen te masturberen dat geeft ook een heel fijn gevoel!

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 14 en denk ongelooflijk veel aan sex

Reputatie 7
Badge +4

@L.mo 

ik denk er ook vaal aan om seks te hebben je bent niet de enige hoor ik ben nu 12 jaar en 345 dagen om precies te zijn maar hoe vaak masturbeer jij?

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb precies hetzelfde! Ik denk dat het daarom heel normaal is. Maar ik zou eerst heel goed nadenken of je er helemaal klaar voor bent.

Reputatie 5
Badge +1

Hey ! We zitten allemaal in de puberteit . Bij de een gaat het op dat gebied sneller dan de andere . En dat is oké.  

Reputatie 3
Badge +1

hoi, ik ben net 13, en masturbeer veel en denk ook aan seks, geen zorgen, je bent nooit de enige

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Het is volgens mij best normaal om aan seks te denken,  niks mis mee. Veel mensen masturberen (ik ook), dus dat is echt normaal!

seks hebben ben je nog te jong voor, nog een paar jaartjes wachten. Masturberen mag natuurlijk wel :)

Groetjes @Monkeyboy08

Reageer