seks in het openbaar?

  • 29 May 2018
  • 6 reacties
  • 939 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
halo allemaal ik zou graag seks willen in het openbaar maar hoe doe j dat bijvoorbeed op het strand hebben jullie mischien tips en plekken ?

6 reacties

Dat lijkt me ongepast, waarom perse in het openbaar?
Als het goed is is dat überhaupt niet toegestaan, maar het lijkt mij ook sterk af te raden.
Al die vervelende mensen die meekijken enzo....
Ik snap dat seks in het openbaar heel spannend kan zijn/lijken, maar het is inderdaad niet toegestaan.
Mocht je het nou alsnog heel graag willen doen, zoek dan een beschutte plek op waar andere mensen je niet (makkelijk) kunnen zien. Anders kan je er problemen van krijgen.
ik heb het ook ooit gedaan volgensmij is het inderdaad niet toegestaan maar meestal als je niet teveel lawaai maakt vinden mensen het niet erg en vinden ze het zelf ook opwinden om mee te kijken ik heb het gedaan op het strand op het naaktstrand in het bos in zwembad succes ermee
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

nou ik heb gehoord als je het i het water doet komt er vacuum bij en dan kan je penis vast blijven zitten in de vagina
Ehm, het lijkt mij een beetje lastig om een vacuüm met je geslachtsdelen onderwater te vormen.
Daarnaast geven de meeste weefsels niet eens genoeg zuigkracht, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Reageer