Vraag

seks in groep 1

  • 19 September 2020
  • 13 reacties
  • 10411 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hallo allemaal 

ik ben lisa en ben nu 13 jaar

maar toen ik in de kleuter klas zat groep 1 dus moest ik heel nodig naar de wc in een maandsluiting maar toen moest iemand van groep 6  mij naar de wc brengen en weer halen dus toen ging ik zitten en toen zij hij van moet ik even helpen ik zij waarom maar hij deed het en toen deed hij een vinger in mijn spleetje. maar ik wist niet wat hij deed maarja. en toen moest ik mijn kont afvegen dus. en hij deed in 1x zijn broek naar beneden en toen zag ik die kleine piemel van hem en toen zette hij mij tegen de deur aan. en hij deed die piemel in mijn sleeptje en toen kwam de juffrouw. maar die deurtje zijn niet zo heel hoog 1m dus hij zag die jongen van groep 6 en mij maar hij zij van ik moet haar even helpen dus ze liep verder maar er klam een ander kind en die deed de deur open want er zit nog geen slot op dei deuren. dus hij ging plassen met nog een andere jongen en een meisje in een wc naast ons maar ons school is best wel klein dus we kennen iedereen dus ik kende die jonge die mijn neukte.

is dit incest
 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 9


13 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Das gwn niet goed

Reputatie 1
Badge +2

Incest is niet met iemand die je kent alleen met familie.....

Reputatie 3
Badge +2

maar wat moet ik ermee doen tegen mijn juffrouw zeggn dat ik ook een keer heb geneukt in de wc in groep 1 maar ik heb ook een keer een jongen gepijpt in groep 3 maar die deurjes zijn ook maar 1,20 hoog dus ik kan gewoon een jongen zijn piemel zien.

 

een klein vraagje aan jongens hebben jullie dit ooit gedaan met seksueel gebied op de basisschool in de wc

en hoe groot was jullie piemelje in groep 1 en heb je ooit hem iemand in groep 1 een keer samen geplast en naar zijn piemeltje gekeken laat het maar weten a.b 

Reputatie 3
Badge +2

zo iets dan kan je iemand zijn piemeltje zien en spleetje maar hebben jullie dat soms ook een keer gedaan iemand zijn piemeltje gezien of spleetje

eerst en vooral: groep 1=4-5 aar oud, dus dat lijkt me zeer jong om al gepenetreerd geweest te zijn. ik denk dat zijn piemel niet echt erin is geweest. penetratie doet veel pijn op zo’n jonge leeftijd, ook al had hij een kleine piemel. dus ik denk dat je al wat ouder was.

incest is seks hebben met iemand van je dichte familie, bv. je neef, incest is ook strafbaar, enook seks in het algemeen onder de (BE) 14 + een klein leeftijdsverschil. Wat de jongen deed is eigenlijk strafbaar.

 

Waarom zou je het aan je juf vertellen? of iemand anders? Ik zou het geheim houden.

ik heb nooit op de wc iets gedaan of andere mensen hun piemel/vagina gezien

Ik zou dit niet bespreken met iemand, de kans dat hij met zijn geslachtsdeel in je is geweest is zeer klein. 

 

 

Reputatie 3
Badge +3

ik vind dit zelf wel erg om te horen hoop dat je er nog met iemand over kan praten 

Reputatie 3
Badge +2

ja met wie dan mijn juffrouw ofzo maar onze school is echt heel veel seksueel gebied maar er wordt helemaal niks aan gedaan. want ik zit nu in groep 8 maar er was ooit een keer een meisje uit mijn klas en die werd gevingerd door een jongen uit groep 6 maar dat vond ik best wel lekker eruit zien. ze deden het is de wc maar niet in een wc hokje maar gewoon in de ruimte zelf.

Is dit raar of niet

Als hij echt in je vagina is gegaan, wat me erg sterk lijkt voor een jongen van ongeveer 10, zou dit vallen onder verkrachting. Als hij je alleen heeft gevingerd weet ik niet onder welke categorie het valt. Het is in ieder geval niet goed wat hij heeft gedaan. Maar ik denk dat het nu al te laat is om tegen je juf te zeggen, je zou het er daarentegen wel met je ouders over kunnen hebben en er samen met hun verder op in gaan.

Reputatie 7
Badge +5

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 4. Reacties op het forum zijn positief.

Reputatie 1
Badge

Ik heb dit ook wel is een keer gedaan in groep 4 met een meisje op de wc maar ja die deurtjes zjn ook maag 1.35 ofzo hoog dus  je zag iedereen haar kutje en mijn piemel maar kan je ene stijve krijgen in groep 4 ofniet als je aan het neuken bent of er voor maar ik heb hem er wel in gehad maar ik heb het nog een paar keer gedaan in groep 6,7,8 met mijn vriendin op de meisjes wc onder schooltijd. maar pas in groep 7 kreeg ze pas echt schaamhaar. en een mindere strakke kut maar ja mijn piemel werd ook steeds groter maar ze zijn op en gegeven moment doe hem is even tussen mijn tieten Ik wil even weten hoe groot mijn tieten zijn of er een dikke piemel tussen kan schuiven. en heb ik een lekker kutje? Ik zij ja maar ja dat wist ik al in groep 2 dusja

krijgen jullie tieten in groep 6,7,8? (meiden)

zijn jullie toen ook bh’s gaan kopen meteen ofniet vertel verhaal

welke maat van tieten en hoe meet je dat op want ik ben natuurlijk een jongen

groetjes van Jop 444

Badge

-onnodige quote verwijderd-

dit is gewoon compleet niet waar

Badge

het is heel raar om te lezen en heel vervelend veel sterkte gewenst!

Reageer