Vraag

Seks hebben met een meisje.

  • 19 November 2019
  • 6 reacties
  • 704 Bekeken

Badge +3

Hoi ik ben dus een jongen 16 jaar (graag blijf ik anoniem :D)

Nou hier komt het dus.

Ik ken dus een meisje die heel veel praat over seks en hoe dat is enzo. Maar ik heb hierdoor het gevoel gekregen om het met der te proberen.

Is dit raar?

En wat moet ik nu doen?

 

Graag hoor ik van jullie


6 reacties

dit is totaal niet raar, zelf wel logisch denk ik , wat nu te doen? geen idee. Misschien op geleidelijke manier (als jullie het weer eens over het onderwerp hebben) vertellen dat je er ook benieuwd naar bent, probeer haar het aan te laten bieden, of vraag er zelf naar, hoe raar het ook is, fuck it, wat heb je te verliezen? En anders, wacht nog even, heb geduld je komt op een dag vast wel iemand tegen die ook seks wilt proberen

suc6!

Badge +3

dit is totaal niet raar, zelf wel logisch denk ik , wat nu te doen? geen idee. Misschien op geleidelijke manier (als jullie het weer eens over het onderwerp hebben) vertellen dat je er ook benieuwd naar bent, probeer haar het aan te laten bieden, of vraag er zelf naar, hoe raar het ook is, fuck it, wat heb je te verliezen? En anders, wacht nog even, heb geduld je komt op een dag vast wel iemand tegen die ook seks wilt proberen

suc6!

Ah oke ik zou het onthouden. Het boeit der niet als je dat zegt maar ja ik vind het raar om zo te zeggen. snap je?

Badge +3

Meer mensen die tips hebben?

Je kan vragen of zij al ervaring heeft, misschien dat dat een aanknooppunt is om op verder te gaan. Misschien kun je ook beginnen om met haar te zoenen, als dat lukt dan kun je steeds stapje verder gaan. Als ze je afwijst dan weet je dat je de rest ook niet hoeft te proberen. 

Badge +3

Je kan vragen of zij al ervaring heeft, misschien dat dat een aanknooppunt is om op verder te gaan. Misschien kun je ook beginnen om met haar te zoenen, als dat lukt dan kun je steeds stapje verder gaan. Als ze je afwijst dan weet je dat je de rest ook niet hoeft te proberen. 

Ze heeft ervaring want ze heeft al eerder seks gehad.

 

Probeer het persoonlijk te maken. Zeg dat jij geen ervaring hebt bijvoorbeeld maar wel nieuwsgierig bent. Probeer goed op kleine details in haar reactie te letten en probeer daar subtiel op in te gaan. 

Reageer