Vraag

Seks hebben

  • 10 August 2019
  • 29 reacties
  • 19635 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben 13 jaar en ben het aftrekken zat en wil graag eens seks hebben kan iemand mij helpen.

Is dit raar of heeft een van jullie mischien tips?


29 reacties

Badge
Het is niet raar.......ken je misschien iemand in jouw buurt om mee te praten en het ook wil
Reputatie 3
Badge +2
Je moet sws eerst een persoon hebben die jij leuk vind en die jou ook leuk vind en dan rustig aan beginnen
Ik ben zelf ook 13 en heb nu al meer dan 7 maanden een vriendin waarmee ik een paar dagen geleden voor het eerst seks mee heb gehad
De eerste paar maanden deden we niet meer dan alleen zoenen
Maar later gingen we ook elkaar aftrekken/vingeren
(soms in het openbaar bv een zwembad kleedhokje)
Als je al een vriendin hebt kun je vragen of ze ervoor open staat om seks met jou te hebben en anders zou je een pussypocket kunnen bestellen
Dat is eigenlijk gwn een nagemaakte vagina of mond waar je je penis in kan steken

Hopelijk heb je hier wat aan en suc6 nog
Reputatie 2
Badge +1
Als je klaar bent om te neuken moet je dat vooral doen. Maar wel met iemand waar je je goed bij voelt he xx
Reputatie 2
Badge
Bedankt jangensnaam waar kan ik zo een ding bestellen zonder dat me ouders erachter komen
Reputatie 3
Badge +2
Ik weet niet of je ouders toegang tot je bankafschriften hebben want anders kunnen ze zien wat jij op internet besteld enzo
Je kan er volgensmij ook zelf een maken maar dan moet je ff een filmpje kijken want ik heb daar geen verstand van
Reputatie 3
Badge +2
@Geitje123 heb je al een pussy pocket besteld?
Of weet je nog niet hoe?
Reputatie 2
Badge
Ik weet nog niet hoe of wat ik ga doen
Reputatie 3
Badge +2
Hoi allemaal,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groetjes,
Griselle van De Kindertelefoon
Reputatie 2
Badge

beetje late reactie tho maar is t niet beetke vreemd om op je 13e seks te hebben? (wil ik wel ziek graag hoor, maar ik hou het nog bij masturberen)

Vind het juiste persoon en vraag ernaar

Ik ben ook 13 ik heb een hele goede vriendin waarmee ik het doe, het heeft onze band alleen maar vesterkt😝

Reputatie 2
Badge +3

Ik vindt het helemaal niet raar want ik heb daar ook zo veel zin in

ik zou zelf ook wel seks willen hebben maar mijn ouders zijn altijd thuis

Badge

mijn ouders waren ook altijd thuis maar ik wou erg graag seks en ik en mn vriendje gingen naar een cafe dichtbij en hadden dan daar in de wc seks

doe dit vooral niet want mensen gaan je horen lol

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Nee het is wel normaal ik heb het ook wel alleen durf ik er met niemand iver te oraten

-onnodige quote verwijderd-

Nee het is wel normaal ik heb het ook wel alleen durf ik er met niemand iver te oraten

Maar heb je daar wel een goeden vriend voor om het tegen te zeggen

mijn ouders waren ook altijd thuis maar ik wou erg graag seks en ik en mn vriendje gingen naar een cafe dichtbij en hadden dan daar in de wc seks

doe dit vooral niet want mensen gaan je horen lol

Dan heb je maar geluk dat je niet betrapt bent

beetje late reactie tho maar is t niet beetke vreemd om op je 13e seks te hebben? (wil ik wel ziek graag hoor, maar ik hou het nog bij masturberen)

Nou dat zou ik maar iets verder gaan zoals dat bij iemand anders doen

ik zou zelf ook wel seks willen hebben maar mijn ouders zijn altijd thuis

Ja en buiten is ook wel riskant of je moet een goeden plek vinden 

Reputatie 1
Badge

ik ben ook 13 mt ik ben een meisje

Badge

Als je wilt neuken moet je dat zeker doen maar wel met iemand die er ook achter staat! koop anders een sexs toy 

Reputatie 3
Badge +1

Ik wil wel een seks toy ding kopen maar als ik bestel en me moeder ziet het pakketje en ja dan gaat ze er naar vragen en ja wat moet ik dan doen ?

Badge

Ben heel laat. Maar wil ook sex maar heb geen vriendin heeft iemand een idee om sex te hebben terwijlje geen vriendin hebt?

Badge

ik ben 14 en wil seks

 

Reputatie 6
Badge +2

Nou mijn bestie is 13 en zij is niet echt met seks bezig en deze leeftijd is nog best jong heb gegoogeld dat je seks kan hebben vanaf je 17 dus ik denk dat je nog even moet wachten

Doeggg groetjes anoniemie

Reageer