Vraag

Seks gevoelens

  • 31 October 2019
  • 10 reacties
  • 706 Bekeken

Badge

Hey ik ben 12 jaar en zou graag seks hebben kan dat al? 


10 reacties

In principe wel, maar je moet het zeker weten en allebei klaar voor zijn, gebruik maar 1 condoom tegelijkertijd.

Wettelijk niet, dan zou je minstens 14 moeten zijn, maar wie houdt je tegen? Hoogstes diegene met wie je het wil doen.

Ik heb dit ook, alleen weet ik niet of het eigenlijk toegestaan is

Hoi

Het kan inderdaad zo zijn dat je als 12-jarige al zin hebt in seks. Een redelijk groot percentage masturbeert al op zijn 15de (Ongeveer 50%). Maar het is erg moeilijk om op jouw leeftijd al iemand te vinden waarmee je seks wilt hebben. Zeker omdat een groot deel van jouw leeftijdsgenoten nog niet aan seks doet.

Ik raad het zelf ook niet aan om nu al aan seks te beginnen, omdat er dan al kans is dat er mensen zwanger raken of dat er mensen zijn die soa's krijgen door jou. Of misschien dat je zelf een soa krijgt door iemand anders. 

Badge

Als jij het wilt maar een tip gebruik een condoom.. groet d.v

Badge

Hey, Anoniem4000

Het is normaal dat jij op deze leeftijd gevoelens krijgt, Tuurlijk kan je op deze leeftijd al seks hebben maar, doe het allen als je er echt klaar voor bent en de andere persoon ook! en doe het altijd veilig met een condoom 

Badge

Tuulk kan dat. Ik had veel jonger al sex met een ouder iemand. As je  het allebij wil en prettig vind is er toch niks mis mee. 

Ik zelf zou ook voorzichtig doen vanwege je leeftijd, wat ik heb begrepen kan je het eigenlijk nog niet doen, ik zou gewoon geduld hebben, alles komt met zijn tijd:yum:

nog veel suc6

Groetjes Lucciaa

Reputatie 1
Badge

Ik wil ook graag seks. En ik heb die gevoelens ook, maar ik doe het niet voor mijn trouwen vanwege mijn veiligheid en geloof.

Reputatie 1
Badge +3

Tuulk kan dat. Ik had veel jonger al sex met een ouder iemand. As je  het allebij wil en prettig vind is er toch niks mis mee. 

Als ik mag vragen hoe oud was die gene want ik wil het ook op 12 jarige leeftijd doen met iemand die een stuk ouder is maar weet niet wat oké is ik vind zelf dat het oké is als wij het allebei willen dan maakt voor mij de leeftijd niet uit 

Reputatie 6
Badge +3

Wat reageren jullie allemaal goed op dit topic;

@CavierJe hebt ook een goede reactie, (maakt leeftijd niet uit voor mij) maar de feiten zijn net even anders;

Wettelijk zit het zo; seks onder de twaalf is altijd strafbaar en verboden door de wet. Seks tussen 12 en 16 is ook verboden voor de wet maar als het leeftijdsverschil niet zo groot is en jullie willen het allebei dan wordt er meestal niets gedaan. Wel als je gedwongen wordt, dat is altijd verboden. Als je nog geen 16 bent kan jouw opvoeder (ouders en/of voogd) wel aangifte doen en dan gaat de rechter kijken of er een strafbaar feit is gepleegd

Een heel verhaal dus. Veel plezier verder op het forum

Ab W

Reageer