Beantwoord

Seks gehad met super lekkere docent (juffrouw)

  • 1 April 2019
  • 8 reacties
  • 24427 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik zit nu midden in mijn pww (proefwerkweek) maar ik heb zoon lekkere juffrouw op mijn school die toen moest controleren of niemand afkeek en vragen kon je stellen aan haar maar ik vroeg dus iets en zij kwam mij helpen en ze had zoon strak T-shirt aan met V hals dus ik keek zo naar binnen dus ik zij zo zachtjes dat ik zo naar binnen Kon kijken toen zij ze kom jij maar even mee dus ik liep met haar mee en we gingen samen zoon lokaal in waar niemand zat en toen zij ze zo van wil je een keer voelen aan mijn tieten ik zij zo van weet u het zeker zij zij ja dus ik voelde en het was heerlijk ze heeft cupmaat E toen ging ze in een keer met haar hand in mijn broek dus ik zij zo wow maar voor dat ik veder kon gaan trok ze me echt heerlijk af en was ze me beginnen met pijpen dat duurden ongeveer 10 minuten toen trok zij haar kleren ook uit en ze pakte mijn lul vast en wreef hem over haar vagina en toen stak ze hem in haar gaatje en toen hebben we 20 minutenlang liggen neuken ik ben trouwens 15 en zij is 22
Maar nu wil ik dus vaker en zij ook wel maar moet ik het dan ook doen? Ik krijg er wel betere cijfers voor terug 🤔
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 April 2019, 14:54

Bekijk origineel

8 reacties

Je lerares kan aardig in de problemen komen door het met een mnderjarige te doen, maar afgezien daarvan......
Jij bent met je 15 ook geen echt kind meer, en het leeftijdsverschil is ook weer niet heel erg groot, dus je kan het een en ander wel zelf afwegen of het verstandig is om te doen.
Overigens, als je 16 wordt is er , wettelijk gezien dan , weinig meer op tegen, mits jullie beiden het uit vrije wil doen (dus niet tegen betaling of in ruil tegen betere cijfers !) . Maar de school of jouw ouders kunnen er dan nog steeds anders over denken.
Hi Soepkip

Een leerling en leraar, net als een minder- en meerderjarige, mogen geen seks met elkaar hebben. Het feit dat je juffrouw je betere cijfers beloofde als je seks met haar had, vind ik best zorgwekkend. Ook als je instemt om seks met haar te hebben, blijft het eigenaardig dat ze je lijkt te willen overtuigen met goede cijfers.

Ik raad je aan om het bij deze ene keer te houden. Wanneer je juffrouw je meeneemt naar een afgelegen locatie, heb je het volste recht om seks te weigeren. Als je vermoedt dat je hier moeite mee zal hebben, kan je preventief laten weten dat je liever geen seks meer met haar wilt. Je kan haar bijvoorbeeld een mail sturen, of dit in een gesprek duidelijk maken.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 1
Badge

Het is verboden volgens de wetten dus ik zou ermee stoppen als je later echt nog iets met haar wil als je van school af bent kan je het natuurlijk wel gewoon doen

 

Badge

-Onnodige quote verwijderd-
 

tja die betere cijfers zijn mooi meegenomen

Als ze mooi is gewoon schoon spuiten

 

Badge

Je kan het doen,  maar ik zal zelf langer gaan. Bijvoorbeeld bij haar thuis of ergens anders. Maar zo te zien lijkt het me wel leuk, veel plezier.

 

tekst aangepast door De kindertelefoon op grond va\n regel 15:

15. Houd de tekst van je bericht leesbaar.

Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

weet dat ze er misbruik van kan maken of erger

Badge +1

Als je er van geniet, waarom niet?

Reageer