Vraag

Seks gehad met mijn zus


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 15 jaar en ik heb een zus van 17, mijn zus is een bikini model en haar vriendin ook. Mijn ouders waren een weekend weg dus was ik alleen met mijn zus thuis. Mijn zus ging met haar vriendin in hun bikini foto’s maken voor een foto wedstrijd. Toen ze klaar waren liep mijn zus naar beneden alleen haar vriendin liep naar mij toe. Zij pakte mij vast en legde mij op de grond. Mijn zus kwam terug met tape en ze plakte mijn armen en benen vast aan de grond waardoor ik niet meer kon bewegen met mijn armen en benen. Ze trokken mijn broek uit en hebben me gepijpt en geneukt. Dit deden ze wel een half uur lang. Wat moet ik doen? Ik durf het niet tegen mijn ouders te vertellen want zij geloven mij nooit.

 

( deel van de tekst aangepast vanwege forunmregel 9, expliciete details die afleiden van de hulpvraag zijn weggehaald )


11 reacties

Hey,

 

Ik begrijp dat je in een lastige situatie zit. In ieder geval is het echt niet ok wat er gebeurd is. Het is incest en verkrachting. Ik vindt het heel moeilijk om hier advies in te geven en het enige wat ik wil zeggen is bel of chat even met de Kindertelefoon (tussen 11:00 - 21:00). 

Telefoonnummer: 0800-0432 (gratis)

Of chat via: https://www.kindertelefoon.nl/chat

 

Groetjes en sterkte van mij!

Robin Hood

Ik sluit me aan bij bovenstaande reactie. Dit is simpelweg verkrachting en dus strafbaar. Ja kan daarom dan ook aangifte doen, als je dat wil. Ik raad het je wel aan. Mocht je dat niet willen, bespreek het dan in ieder geval met je ouders (ook al denk je dat ze je niet geloven), je mentor, een (goede) vriend(in), een vertrouwenspersoon, etc.

Heel veel succes en sterkte!

 

Bedankt voor je reactie, ik zal chatten met de Kindertelefoon.

Hallo eenanoniemejongen1, ik heb het net met mijn ouders besproken en ze werden boos op mij dat ik rare dingen verzin en hebben mij huisarrest gegeven voor een week, ik mag dus met niemand afspreken maar mijn ouders gaan vanavond weer uiteten en mijn zus haar vriendin is er weer. Dus ik ben weer alleen met hun 2 vanavond! Wat moet ik doen?!

Hey,

 

Erg vervelend dat je ouders je niet geloven en je huisarrest hebben gegeven! En nog vervelender dat je vanavond weer alleen bent met hun twee. Ik zou adviseren om echt even hulp te zoeken van iemand die je vertrouwd. 

Het klinkt gek maar sluit je desnoods op in de WC/Badkamer. Als je denkt dat het weer gaat gebeuren bel dan 112.

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Hallo Robin Hood, toen mijn ouders weg zijn gereden ben ik gelijk naar de buren gegaan en heb ik hun alles verteld, ik mag dus nu bij hun logeren en zij gaan het met mijn ouders overleggen hoe het nu verder moet! Alsnog bedankt voor je reactie!👍👍👍

Hey,

 

Wat super gaaf dat je het hebt verteld tegen je buren! Echt heel blij dat je je verhaal hebt kunnen doen. Het komt vast allemaal goed.

En.. hou je taai! :purple_heart:

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Wauw, super dapper en goed gedaan! You got this bro!

Reputatie 1
Badge

Goed opgelost om naar je buren te gaan! Hoe is het afgelopen?

Reputatie 2
Badge +1

Had je wel een condoom om 

Reputatie 7
Badge +15

Het was 1 jaar geleden @Anoniemebanaan1 …..

 

maar. Ik hoop voot hem dat zijn zus aan de pil zat! Baythrway * baytheway* aakal is t een halfkaar * jaar * geleden. Goed hij naarde buren rende….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer