Vraag

seks als je 12 jaar bent

  • 20 February 2021
  • 15 reacties
  • 2336 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

zijn er al meiden van 12 die seks willen? graag antwoord van hun zelf


15 reacties

Badge

Nah ja het lijkt me gwn een fijn gevoel (:

Reputatie 3
Badge +1

Als meisje die sinds kort 13 is, yepp. lijkt me echt geweldig. maar helaas is het voor mij nog even wachten..

Reputatie 3
Badge +2

Is dat al legaal op die leeftijd? Ik dacht dat je minstens 16 moest zijn

Reputatie 5
Badge +6

 

Vanaf 13 mag je vrijwillig seks hebben...

Badge

ben bijna 13 en ja ik wil graag

 

Reputatie 6
Badge +4

Hai allemaal,

Hierbij reageren we even op het bericht van Flopflop14. Want dat klopt niet helemaal. Je mag pas vanaf je 16e seksueel contact hebben. Daaronder mag het niet, maar wordt seksueel contact tussen leeftijdgenoten vaak door de vingers gezien. Een volwassene mag NOOIT seks hebben met een kind onder de 16 jaar. Zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_meerderjarigheid.

Groetjes, Britta van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

Is dat al legaal op die leeftijd? Ik dacht dat je minstens 16 moest zijn

Vanaf 12 jaar mag het maar met voorwaarden. Onder 12 kan het gezien worden als verkrachting ook als het vrijwillig is. Vanaf 16 beslis je echt zelf over seks.

Reputatie 1
Badge +1

Hai allemaal,

Hierbij reageren we even op het bericht van Flopflop14. Want dat klopt niet helemaal. Je mag pas vanaf je 16e seksueel contact hebben. Daaronder mag het niet, maar wordt seksueel contact tussen leeftijdgenoten vaak door de vingers gezien. Een volwassene mag NOOIT seks hebben met een kind onder de 16 jaar. Zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_meerderjarigheid.

Groetjes, Britta van De Kindertelefoon

Dat klopt niet helemaal. 

Reputatie 5
Badge +6

@Britta , het gaat hier niet om mensen boven de 18, maar om kinderen boven de 12, dan kan het als je er allebei mee in stemt, wat @Meisje120 zegt klopt, ik had wat meer context moeten geven, sorry...

Reputatie 6
Badge +4

Hai, daar ben ik dan ook weer. Volgens mij is dat ook wat ik zei Flopflop14! Maar ik drukte me niet helemaal goed uit. Hier komt ie nog een keer:

• Seks tussen de 12 en 16 jaar

Volgens de wet is het verboden om onder de 16 jaar seks met elkaar te hebben, maar ben je tussen de 12 en 16 jaar, dan wordt het niet altijd als verkeerd gezien. Bijvoorbeeld als het leeftijdsverschil tussen jullie niet zo groot is, als jullie het allebei wilden en/of als jullie verkering hebben. En als je er niet toe gedwongen wordt.

Nou hopelijk is dit dan zo duidelijk. En dat is ook wat jullie bedoelen.

Groetjes!

 

 

Reputatie 5
Badge +6

@Britta das wat ik bedoel...

Reputatie 1
Badge +1

Hai, daar ben ik dan ook weer. Volgens mij is dat ook wat ik zei Flopflop14! Maar ik drukte me niet helemaal goed uit. Hier komt ie nog een keer:

• Seks tussen de 12 en 16 jaar

Volgens de wet is het verboden om onder de 16 jaar seks met elkaar te hebben, maar ben je tussen de 12 en 16 jaar, dan wordt het niet altijd als verkeerd gezien. Bijvoorbeeld als het leeftijdsverschil tussen jullie niet zo groot is, als jullie het allebei wilden en/of als jullie verkering hebben. En als je er niet toe gedwongen wordt.

Nou hopelijk is dit dan zo duidelijk. En dat is ook wat jullie bedoelen.

Groetjes!

 

 

Ja klinkt beter. De woorden ‘mag niet’ en ‘verboden’ waren alleen verwarrend. 

Badge

zijn er al meiden van 12 die seks willen? graag antwoord van hun zelf

nee ik niet

Reputatie 1
Badge +3

Ja wil het wel ben 12 maar durf ook niet 

Reputatie 2
Badge +1

ik ook mr ik wacht ot ik 15 ben ofzo die leeftijd lijkt me wel redelijk

Reageer