Vraag

seks

  • 20 October 2019
  • 8 reacties
  • 403 Bekeken

Badge

 Kan ik met een deeg roller van plastic die dicht is zelf seks hebben ik wil het graag oefenen


8 reacties

Hey,

Nee, dat lijkt me niet zo verstandig. Dat is volgens mij niet zo hygiënisch en kan misschien zelfs gevaarlijk zijn. Als je het wilt (en durft) kun je beter een dildo of vibrator kopen. Daar zijn die dingen voor. Een deegroller is om te koken.

Xx 

Makker, ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Ik zou persoonlijk gewoon komkommer pakken maar he dat is mijn keuze. Dit deel van het bericht is verwijderd door De Kindertelefoon 

 

Niet direkt want dit is keukengerei en geen seksspeeltje, best is er iets voor te gebruiken dat ervoor gemaakt is 

Hey,

Je kan een fles haarlak/deo wassen en ZONDER DOP! (Dop kan los gaan in de vagina en dan moet de dokter hem er uit halen) gebruiken maar ik zou dus wel de onderkant van de fles gebruiken

Veel succes!

Reputatie 1
Badge +1

@Kjersti

 

Je kunt als je geen penis van een jongen in je vagina wilt.. omdat je Maagd wilt blijven of nog niet eraan toe ben... een komkommer proberen dat is niet gevaarlijk en lekker hard. 🥒

 

Gebruik alsjeblieft geen dingen die daarvoor niet bedoeld zijn.
Gebruik of iets dat daarvoor bedoeld is, zoals een seksspeeltje, of beperk het tot je handen.
Dat is wel zo veilig en fris.

Deo dat brand dan best een komkommer of augurk maar geen deo of de hals van een plastieken fles geen glazen want die kan springen en dan is ziekenhuis leg maar eens uit waarom je vagina vol met glas zit.

Geen haarborstel omdat dit een rubberen handvat heeft de meeste toch en er blijft vaginale vocht achter die bacterieel wordt in het rubber en dan infectie op je hand kan geven + je bent misschien niet de enige die de haarborstel vastneemt.

Een vriendin deed dit, haar zus zat aan die borstel, haar moeder maar onze handen laten bacteriën achter en als dat dan er beneden ingaat niet zo goed. Een komkommer was je en dat is proper een borstel zie ik nog niet afgespoeld worden. 

Reputatie 1
Badge +1

@Taylor

Van die komkommer 🥒 ha ha mijn zusje van 12 jaar toen had het geprobeerd daarmee. Eerst gewassen en het ging perfect. 👌 Ik heb het daarna opgegeten de hele komkommer zonder te wassen.. 😜😂

Reageer