Seks

  • 20 March 2019
  • 4 reacties
  • 596 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben een jongen van 13 en wil graag seks. Mijn vriendin is er ook klaar voor. Waar is het de beste plek om het voor de eerste keer te doen?

Groeten

4 reacties

Hey!

Je bent nog erg jong hiervoor, maar als zowel jij als je vriendin er echt klaar voor zijn, dan kun je dat zeker doen. Zorg er wel zeker voor dat je het veilig doet! Het liefste met het condoom en de pil, condoom alleen kan ook.

Zijn er momenten waarop jouw of haar ouders niet thuis zijn? In dat geval zou ik het gewoon bij één van jullie thuis doen.
Jullie zijn nog een beetje te jong om bv. alleen op reis te gaan, dus denk ik wel dat thuis de beste optie zal zijn.
Er zijn wel vreemdere plaatsen waar mensen sex hebben, maar ik raad je niet aan om dat te doen voor je eerste keer...

Sorry, heb niet zoveel inspiratie. Misschien andere forumgebruikers wel?

Groetjes
Lot
hey Annoeniempje

Zelf zal ik het niet op een al te gekke plek doen. Gewoon op bed. Ook is het handig om een condoom te gebruiken en die op de goede manier om te doen. Wat @xLotx ook al zei, zal ik het doen op een moment wanneer je ouders er niet zijn.
Badge
Hi!

je kan het beste in bed doen als er niemand thuis is gebruik een condoom en / of de pil
Het kan natuurlijk in een wc, niet op school maar ergens een afgesloten wc met muren, waar je gwn naar binnenloopt en direct deur dicht

Reageer