Seks

  • 9 February 2019
  • 8 reacties
  • 3050 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai! ben ik weer! Ik ben een meisje van bijna 14 en denk de laatste tijd best veel aan seks. Nu vinger ik ook best vaak en word ik daar meestal alleen maar geiler van! Ik probeer me er van af te lijden aangezien mijn moeder pas in haar eind dertig ontmaagd werd (Volgensmij) Maar het lukt me niet om af te lijden! Ik wil gewoon seks! Nou heb ik geen vriendje dus word het moeilijk.... Hebben jullie tips om minder aan seks te denken?

8 reacties

snap ik, dit is heel normaal. ik had dit vroeger ook! als je wil kunnen we wel verder hierover praten. verwijderd ivm overtreden forumregels
Ik wil ook heeel graag sex ik trek ook vaak af en als ik kom ben ik er ff klaar mee, maar bij jou helpt dat niet, dus kan je naar dating site fso. Ik durf dat alleen niet


Groetjes luca (14)


Ik denk sowieso niet dat je op je 14e al een dating site mag gebruiken....
@anoniemblijfikliever Ja klopt en ik wil daar ook eigenlijk niet naartoe.... Want ik wil wel seks maar wel met iemand van wie ik hou en nouja wij zijn nog een beetje jong 😅
Het is niet vreend noch erg dat jij daar aan denkt.
Forceer jezelf dan ook niet om er niet aan te denken, daarmee kom je ook niet ver.
Ik neem aan dat je jezelf met name af zult kunnen leiden door simpelweg iets anders te doen.
Reputatie 2
Badge +2
Ik wil ook heeel graag sex ik trek ook vaak af en als ik kom ben ik er ff klaar mee, maar bij jou helpt dat niet, dus kan je naar dating site fso. Ik durf dat alleen niet


Groetjes luca (14)

Reageer