Beantwoord

waarom behoefte aan seks?

  • 23 January 2019
  • 12 reacties
  • 1829 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben 15 jaar en wil graag seks, maar ik heb nog nooit seks gehad. waarom heb ik hier wel behoefte aan?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 January 2019, 11:34

Bekijk origineel

12 reacties

dat komt omdat je een meisje bent, die willen altijd graag seks rond deze leeftijd. niks om je zorgen over te maken.

groetjes tom
hey

dit is niet raar of dergelijks, je komt in de pubertijd en dan gaat je lichaam veel hormonen aanmaken, waaronder dus de behoefte naar seks/nieuwsgierigheid. dit is vrij normaal om te hebben op je leeftijd.
Nouja, je bent nou eenmaal een levend organisme.
Elk levend wezen doelt er op om voort te planten, dus jij ook.
Ronald2001 legt al uit hoe het zit met die hormonencoctail die nu in je bloed zit.
Het komt niet omdat jij "een meisje bent" , zoals Tomd16 schreef, bijna iedereen merkt dat.
Op zich geen probleem hoor, iedereen leert er mee te leven.
Reputatie 5
Badge +4
ik ben 15 heb het ook hoor is best normaal mijn vienden hebben het ook
ik ben 15 heb het ook hoor is best normaal mijn vienden hebben het ook
Wil jij het dan misschien met mij uitproberen?
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Ddonker10,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens nog daten via het forum niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Je mag natuurlijk wel om tips vragen.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Iedereen verschilt. Zo ook met de behoefte aan seks. Jij zegt dat je 15 bent, dat kan
Ik ben een jongen en was 13 toen ik voor het eerst het gevoel kreeg van "oh ja ik ben er klaar voor en ik wil graag". Maar er zijn nu ook vrienden (ik ben 16) en die zeggen "Ja ik wil het zo lang mogelijk uitstellen, minimale leeftijd is 21 voor mij". Kan ook.
Badge +3
Dit is vrij normaal komt allemaal door de hormonen ik heb dat nu ook heel erg jezelf mastruberen werkt soms ook
Als je ouder wordt maak je hormonen aan en begin je zin in seks te krijgen, ik heb een tip: zoek het eens op Google.
HAYYYYYYY

ik ben anneniempje
natuurlijk is het normaal rond deze leeftijd niks om zorgen over te maken

Groetjes anneniempje xxxx😘
Heb ik ook vaak ik kan niet van mij vriends lul afblijven vind ik fijn hef is de batuur dat je zin in seks heb dood normaal
Dat komt gwn omdat je nu in de puberteit zit. Vlakbij je hersenen zit een hormoonklier: de hypofyse. Deze maakt bepaalde hormonen aan en die kunnen er misschien voor zorgen dat je meer aan seks gaat denken.

Reageer