Seks

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 231 Bekeken

Badge
Ik heb het gevoel dat ik graag graag graag seks wil alleen ben 14 jaar dus gaat dat niet makkelijk om seks tekrijgen iemand ideeen hoe ik seks krijg met een meisje

5 reacties

Naar een meisje toe gaan die je leuk vind.
Badge
kaasblokje21 al gedaan was best goed bevriend met der en toen vroeg ik het en ze zij nee en vond me raar en heb der nooit meer gesproken
Misschien moet je gewoon met iemand contact zoeken waar je goed bevriend met bent.
hey,

ik vind de oplossingen om ff naar iemand te lopen t vragen beetje raar....

en kan wel de reactie van die vriendin begrijpen.

ik denk dat je het best een relatie kan beginnen met iemand en pas seks gaan hebben wanneer je er beide klaar voor bent en het wilt
hey hey,

Dit klinkt misschien vervelend, maar we kunnen niet toveren. Ik kan niet zomaar iemand voor je neus neerzetten die seks met je wilt hebben. ook kun je niet zomaar naar iemand iemand toegaan en dan verwachten dat diegene seks met je wilt hebben. Sommige mensen zijn eerder klaar voor seks dan anderen, iedereen heeft zijn eigen tempo en dat moet je respecteren. Seks is niet iets wat zomaar even gebeurt. Je moet een band opbouwen met iemand voordat die persoon seks met je wilt en dat kost tijd. Gun ze en neem die tijd dan ook en doe het pas als jullie er echt beide klaar voor zijn, want dan is het ook een stuk specialer.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ciao

Reageer