Seks?

  • 1 February 2018
  • 62 reacties
  • 1884 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hebben jullie al seks gehad?

62 reacties

Ja echt heel vaak, jij?
Same. Ik neuk echt elk weekend wel 5x
Damn, zeker een goed vriendje, wij redden de 5x hier ook wel. Wat vind jij het lekkerste?
Eumhhh , ik denk dat ene standje dat ik op mn buik lig en dat me vriendje dan op me komt liggen , weetjewel??
Ooo dat, dat doe ik ook wel is met mn vriendin, wij doen het ook wel is dat ze 1 been soort van optrekt.
Wat vinden meisjes nou van pijpen?
Pijpen is eigenlijk best wel vaag maar wel leuk. T leukste is dat je je bf dan elke keer je gezicht soort van aait enzo . En het is ook heel leuk als hij zged zo van dat het lekker is ofzo. Wat vinden jullie nou eigenlijk van beffen?
Beffen is ook best wel leuk vind ik, tis alleen “kut”? dat je als jongen niet echt weet of je het goed doet en of ze het lekker vind, zeg jij dat wel is tegen je bf? Dat je het lekker vindt?
Me bf doey het jammer genoeg niet vaak? Maar als tie t doet is t super nice ????
Mooi zo, daar gaat het toch om? Wat is het raarste wat je ooit met hem in bed zou willen doen?
Hmmmm geen idee. Wat zou jij willen doen?
Ik zou wel is doggystyle willen doen, maar dan anaal, maar daar heb je wel condooms voor nodig met extra veel glijmiddel en ik ben te lui om die te halen? jij nog wat?
Hehehehe. Ik zou graag eens miss standje 69 willen proberen.
Ik denk altijd maar zo van geven en nemen, ik doe iets wat zij wil en zij iets wat ik wil, heb jij dat ook?
Hmmm , eigenlijk nooit aan gedacht. Ik ga dit weekend dat maar eens proberen??
Ja goed plan! Doe jij het altijd met of zonder condoom?
Ik doe het altijf zonder . Maar ik slik wel de pil. Wbu?
Same bij ons, met condoom is zo kut en zonder is toch net wat spannender?, wat is iets wat jij absoluut nooit zou willen?
Eumhhh .... idk . Wat zou jij totaal niet willen?
Eigenlijk ook geen idee, weet jij nog wat?
Ik heb nog een vraag. Wanneer ben je het meest geilst?
Als mn vriendin geil is wordt ik het vaak ook, jij?
Meestal word ik echt geil als ik lang naar me vriendje kijk of als we lekker aan het zoenen zijn
Ahaa, durf jij nu random een naakt foto naar je vriendje te sturen?
Hmmmm misschien wel. Maar het is een beetje genant want ik heb me niet geschoren. Durf jij nu een random naaktfoto naar je gf te sturen?
Ik heb me ook niet geschoren, maar ik zou het denk ik alleen sturen als zij eerst iets stuurt,

Waar zou jij nog wel is seks willen hebben, qua locatie?

Reageer