Seks?

  • 1 February 2018
  • 62 reacties
  • 1887 Bekeken


Toon eerste bericht

62 reacties

Beste Kusjexxx en Tompie,

Wat goed dat jullie met elkaar ervaringen proberen uit te wisselen, alleen is het niet de bedoeling dat het op een chatgesprek gaat lijken. Op deze manier is het voor andere forumgebruikers moeilijker om ook te reageren op het onderwerp. Dit lees je ook terug in de forumregels:

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Willen jullie hierop letten?

Groetjes,
Yvonne
De Kindertelefoon
Ik denk de duinen en op een stille parkeerplaats ofzo. Wbu?
Yvonne, je zegt dat dating niet is toegestaan maar wat als wij al een relatie hebben?, en kusjexxx ik zou het wel is in de omkleedhokjes van het zwembad willen doen?
Tompie, vinger jij je vriendin wel eens, en vind je dat fijn en word je daar geil van? Kusjexxx vinger jij jezelf wel eens of word je gevingerd door je bf en wat is je g-spot enzooo
Ja ik vinger mn vriendin best wel vaak, ik vind het echt heel leuk om haar te zien te genieten, dus ja ik wordt daar geil van, heb jij een vriendje en doet hij dat wel is?
Ik vinger mezelf wel eens soms. En ik word ook vaak gevingerd door me bf. En het is altijd super lekker?
Nee ik heb geen vriendje maar vind het wel super geil dus ik vinger mezelf ook wel 3x per dag en dan vrijf ik met de knuffel van Mn broertje over Mn clitoris heen en maak ik bewegingen alsof ik ‘seks met de knuffel heb’
Hebben jullie nog tips die lekker zijn voor jezelf of je vriendin in jou geval tompie?
Ooo nice, lijkt me wel vaag als je broertje dan met zn knuffel knuffelt, hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Haha nee oude knuffel van Mn broertje die hij niet meer gebruikt, ik ben 15
Oo okay, wat ik vaak doe en wat mn vriendin volgensmij best wel lekker vind, is dat ik mn vinger er in doe en dan zeg maar op de naar boven druk en dan wrijven en heen en weer gaan, kan het niet echt uitleggen
Je zou iets lang en ronds kunnen pakken en dat gebruiken als een dildo achtig iets
Beste Tompie,

Het gaat om het stukje "het forum gebruiken als chat is niet toegestaan".
Door de korte berichten snel achter elkaar in een korte tijd, lijkt het op een chatgesprek.
En zoals ik al eerder zei, is het daardoor voor andere forumgebruikers moeilijker om ook te reageren.

Groetjes,
Yvonne
De Kindertelefoon
“Lijkt” is nogal subjectief, en buiten dat, er reageert nog een ander iemant dus zo moeilijk is dat niet
ik heb korte vraag, heeft iemand tips voor het masturberen van een meisje?
waar moet k op letten, want mijn vriendin vond het geil dat eens te doen.
Maar ik weet totaal niet hoe, en ze legde het uit. Maar ik wil haar "verassen". :8

- NoLiver
Kijk nou Yvonne! Nog iemand!

En voor jou noliver een stukje terug had ik de soort van uitleg gegeven anders zal den meisje hiero het wel ff uitleggen
Heb je ook nog tips voor mij zelf?
Ik heb vaak wel zin om wat te doen, maar aftrekken wordt zoooo standaard!
Zijn er bepaalde standen met aftrekken, of tactieken om het lekkerder te laten worden?

- NoLiver
" “Lijkt” is nogal subjectief, en buiten dat, er reageert nog een ander iemant dus zo moeilijk is dat niet "

Nouja....
Ze kunnen jou nog steeds straffen als zij denken dat jij iets fout doet, daar hoef jij het niet mee eens te zijn.
Volg daarom maar gewoon haar advies.
Menspersoon, volgelingen zijn er genoeg, zeggen waar je het wel en niet mee eens bent is veel beter, zie ISIS allemaal volgelingen maar ik betwijfel of elke ISIS strijder het met de “baas” zn mening eens is/was
Seks moet je vermijden, ipv seks gewoon geld maken. Veel betere dagvuller dan achter seks aanrennen of een relatie onderhouden.
Maar even eerlijk wat is jouw probleem? Je komt hier mengen in een gesprek met een mening waar niemand om geeft, dat je gehoord wil worden snap ik, maar daar zijn betere manieren voor, je had bijvoorbeeld ook gewoon zelf een vraag aan kunnen maken, dan had iedereen je kunnen negeren die het niet met je eens is . Dat scheeld iedereen een hoop tijd

bericht aangepast door De Kindertelefoon
Maar even eerlijk wat is jouw probleem? Je komt hier mengen in een gesprek met een mening waar niemand om geeft, dat je gehoord wil worden snap ik, maar daar zijn betere manieren voor, je had bijvoorbeeld ook gewoon zelf een vraag aan kunnen maken, dan had iedereen je kunnen negeren die het niet met je eens is . Dat scheeld iedereen een hoop tijd

bericht aangepast door De Kindertelefoon


Dan had je mij vanaf het begin moeten negeren ipv stoer doen en vervolgens beseffen dat deze jongen weet waar hij over praat en vervolgens zeggen dat ik hier niks had moeten zeggen, terwijl jij dominant probeerde te zijn. Neem deze tip niet aan voor alleen deze situatie, maar je hele leven aangezien je dan overkomt als een ondoordacht onderprestererend kindje. Je bent beter dan dat (neem ik aan)
Oke, oke, dus je geeft iemand op straat een beuk en dan vind je het raar dat hij reageert ?, en nee ik deed niet stoer of dominant. Jij zegt dat je weet waar je het over hebt, ik zie toch net wat anders grapjas
Hoe oud zijn jullie eigenlijk Tompje en Kusje
Oke, oke, dus je geeft iemand op straat een beuk en dan vind je het raar dat hij reageert ?, en nee ik deed niet stoer of dominant. Jij zegt dat je weet waar je het over hebt, ik zie toch net wat anders grapjas

Je wou mij ongeïnformeerd een maagd noemen, alsof het een slecht iets is. Ik zie dit wel als een ongeschoolde poging tot dominantie, een beetje primitief, maar zulke heb je. Het is het principe dat ik een reden heb "om te slaan" en wanneer diegene mij "terug slaat" en ik win, diegene niet moet gaan zeuren dat ik ergens anders maar iemand nat moeten slaan , terwijl diegene wél terug ging slaan.

Reageer