Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Seks 14 jaar

• 28 december 2018
  • 13 reacties
  • 743 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Hey ik ben een jongen van 14 jaar oud en best knap, ik wil graag seks met een leuke 14 jarige jongen maar ik kan niemand vinden. Dus mijn vraag: hoe pak ik dit aan en hebben meer mensen dit probleem.
😘Thomboy

13 reacties

Als eerst ben ik een meisje van 18 jaar en heteroseksueel. Ik kan niemand vinden is een erg groot woord. Er is vast wel iemand en misschien wel jonger of ouder maar die ben je nog niet tegengekomen. Je zou een beetje om je heen moeten kijken wie dezelfde interesses heeft als jij. Om nu op een datingsite te gaan zitten ben je nog een beetje jong voor. Ook is het moeilijk omdat jongens vaak nog niet weten waarop ze vallen of willen doen. Ik zou eigenlijk gewoon nu genieten van je leven en pas als je wat ouder wordt echt ''opzoek'' gaan naar een leuke jongen..
Reputatie 1
Badge +2
Iemand ik wil echt graag.
@Thomboy, al bedoel je daarmee dat je met iemand via hier wil afspreken moet ik je teleurstellen.
het is verboden om contactgegevens uit te wisselen
Reputatie 1
Badge +2
Dat bedoel ik niet hoor. Maar mijn excuses
ow sorry.

maar ik denk om eerlijk te zijn dat je het beste kan wachten tot je iemand ontmoet met dezelfde gevoelens, of wachten op een relatie zodat je echt van elkaar houd en het dan doet.
kort gezegd, laat het op jou afkomen en zoek het niet op(mijn mening)
@Luuk03 het is verboden om contactgegevens uit te wisselen
Badge
Thom ben je er nog
Reputatie 1
Badge +2
Ja hzo

En hebben meer mensen dit gevoel?
Reputatie 1
Badge +2
En tips
@Wum het is verboden om contactgegevens te wisselen.
Badge
Oh oke
Badge
Ja hzo

En hebben meer mensen dit gevoel?

Ik heb dit ook soort van
Badge
Hey ik ben een jongen van 14 jaar oud en best knap, ik wil graag seks met een leuke 14 jarige jongen maar ik kan niemand vinden. Dus mijn vraag: hoe pak ik dit aan en hebben meer mensen dit probleem.
😘Thomboy

Heyyy @Thomboy ik heb precies hetzelfde.... mij is het ook zeker niet gelukt hoor maar ik zou er eerst voor zorgen dat je misschien iemand vind met wie je over seks en rukken enzo kan praten en die daar ook comfortabel mee is. Daar maak je denk ik de meeste kans mee

Reageer